Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

hottentott33

Sitat fra: np på tirsdag 30. juni 2015, klokken 18:29
2016 e-Golf Pacific Blue m/alt utstyr minus alarm. I like. :D

Staslige felger :) :) Fikk du god pris på dem hos Møller, eller kjøpte du dem en annen plass?
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

np

Sitat fra: hottentott33 på tirsdag 30. juni 2015, klokken 19:28

Staslige felger :) :) Fikk du god pris på dem hos Møller, eller kjøpte du dem en annen plass?
Ikke sant? Blir bare mer og mer fornøyd! Prøvde USA, Tyskland og Sverige, men endte med å kjøpe de fra Møller. Selger påstod det var en god pris, men følte det ikke sånn. De estimater jeg har sett her er for lave, med dekk. For å si det sånn, kona kommer aldri til å se den prisen skilt ut fra totalprisen på bilen.  ::)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

iGolf

Sitat fra: np på tirsdag 30. juni 2015, klokken 22:20
Sitat fra: hottentott33 på tirsdag 30. juni 2015, klokken 19:28

Ikke sant? Blir bare mer og mer fornøyd! Prøvde USA, Tyskland og Sverige, men endte med å kjøpe de fra Møller. Selger påstod det var en god pris, men følte det ikke sånn. De estimater jeg har sett her er for lave, med dekk. For å si det sånn, kona kommer aldri til å se den prisen skilt ut fra totalprisen på bilen.  ::)

Veldig fin bil, gratulerer 8) Hva heter de felgene og str? Hvor mye fikk du dem for hos Møller?

iGolf

Ingen som kan vise meg sort perle med sort skinn her? Jeg sikler etter bilen min som enda ikke er produsert :-\

Noen som har Uranogrå med sort skinn?

Gordon Retriever

Sitat fra: Donya på onsdag 01. juli 2015, klokken 09:34
Sitat fra: np på tirsdag 30. juni 2015, klokken 22:20
Sitat fra: hottentott33 på tirsdag 30. juni 2015, klokken 19:28Selger påstod det var en god pris, men følte det ikke sånn. De estimater jeg har sett her er for lave, med dekk. For å si det sånn, kona kommer aldri til å se den prisen skilt ut fra totalprisen på bilen.  ::)

Veldig fin bil, gratulerer 8) Hva heter de felgene og str? Hvor mye fikk du dem for hos Møller?

Hmmm.

Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 20:55
Sitat fra: hottentott33 på fredag 19. juni 2015, klokken 20:20
Sitat fra: Donya på fredag 19. juni 2015, klokken 13:23
Hvor kan man få tak i disse jetta-felgene?

Hvis det er de felgene som heter Buenos Aires, så får du tak i de hos Møller. De koster dog flesk, ca 20K kr.

Regner med at det er disse du tenker på http://www.carpages.ca/blog/2013/04/26/2013-volkswagen-jetta-turbo-hybrid-highline-review-and-road-test/

Heftig pris :-X

iGolf

Haha.. Ok ikke fått i meg nok kaffe i dag tydeligvis :P

np

Med riktige dekk er prisen nærmere 30K enn 20K  :o
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

iGolf

Så moralen her er å holde meg til Astana sommer og vinter, kjedelig, men ok :-\

gamer73

Personlig kommer jeg til å gå for replika mørke felger til sommer. Vet ikke hvilken type, men noe golf look-alike fra dekk1 eller noe. 17 toms 205 dekk:)

iGolf

Sitat fra: gamer73 på onsdag 01. juli 2015, klokken 21:46
Personlig kommer jeg til å gå for replika mørke felger til sommer. Vet ikke hvilken type, men noe golf look-alike fra dekk1 eller noe. 17 toms 205 dekk:)

Jeg har noe ala disse, tror du de blir fine som sommerdekk? De er veldig klassiske da.. Jeg hadde dem på min tidligere passat..

Jeg tør ikke å påstå at de er helt like, men det er noe i den duren, orker ikke gå i boden for å sjekke :P

gamer73

Sitat fra: Donya på torsdag 02. juli 2015, klokken 08:07

Jeg har noe ala disse, tror du de blir fine som sommerdekk? De er veldig klassiske da.. Jeg hadde dem på min tidligere passat..

Jeg tør ikke å påstå at de er helt like, men det er noe i den duren, orker ikke gå i boden for å sjekke :P

dem var kule..men jeg tror kanskje synlige mutre er å regne som en tanke harry;)

iGolf

Sitat fra: gamer73 på torsdag 02. juli 2015, klokken 10:49
Sitat fra: Donya på torsdag 02. juli 2015, klokken 08:07

dem var kule..men jeg tror kanskje synlige mutre er å regne som en tanke harry;)

Ja æsj prøver å unngå harry, ikke lett når jeg er avhengig av å dra på harry-turer til grensa :P

Kjelliken

;D Da er jo løsningen enkel.. sorte muttre..  :o
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

iGolf

hottentott33

2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA