Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Luftfjering som resetter seg?

Startet av BE, torsdag 28. august 2014, klokken 09:45

« forrige - neste »

BE

Det måtte jo komme. Så lenge Lyse tar en fastpris på latterlige kr 99,- for drop-in lading, vil jo de som lader selvsagt stå så lenge de kan. Hadde de hatt minuttpris slik konkurrentene vile dette ordnet seg selv, og brukerne hadde ladet kun det de trengte.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

LMOR

#76
Og nå har de lagt seg på samme prisen, 99.- for 40 min, altså må alle lade 40 min.
Jeg kunne brukt en del penger på Lyse sine ladere, men kommer ikke til å gjøre det før de har en fornuftig prising. Nå er ingen grunn til å lade hos Lyse, fordi det alltid blir lik eller dyrere pris..

Jeg forstår ikke tankegangen bak prisingen. De få kundene de får, lader alt for lenge, og enda flere blir misfornøyde.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA