Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skrytebilder! :)

Startet av satheesh.net, søndag 11. mai 2014, klokken 21:17

« forrige - neste »

mortyeriksen

Jeg har meldt inn nå. 3G har ikke fungert siden mandag eller tirsdag forrige uke til tross for full dekning. Testet i nettleser, nav og rdio.
Tesla Model S (#2923), Levert 20. nov, S85, rød med sort skinn, 19", pano, ekstra seter, tech, parksensor, luft, lys, lyd, pakkehylle

TeslaTerje

Sitat fra: nummis73 på tirsdag 29. april 2014, klokken 18:20
Mistet min 3G dekning igår, det virker som eg har mistet nettet heilt, får inn at eg har dekning uten 3G men kommer ikkje inn på nettsider eller bil gjennom app, andre som har fått samme problemer nå?
Fekk beskjed av Tesla å resette skjermen, etter det var gjort var 3G og alt tilbake igjen
Tesla Model S
grå 85 Kwh, Tech, Sensor, lyd, pano, hattehylle....
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13
Tesla fabrikken bygger din Model S - 07.02
Din Model S er i transitt fra fabrikken - 13.02

Levert 31 Mars .

mortyeriksen

Svar fra Tesla kl 21:00. You gotta love it!

---
Hei Morten!
Takk for at du kontakter Tesla Motors, Inc.

Har opprettet en sak og sendt til våre ingeniører. Vi kontakter deg så fort vi har mer informasjon.

Ha en flott aften!
---

Får håpe de finner ut noe raskt. Jeg har prøvd reset av skjerm 3-4 ganger uten hell.
Tesla Model S (#2923), Levert 20. nov, S85, rød med sort skinn, 19", pano, ekstra seter, tech, parksensor, luft, lys, lyd, pakkehylle

mortyeriksen

Nå fungerer alt igjen. Ny måned så da er der kanskje en Gb grense hvis ikke Tesla har ordnet noe i løpet av natten.

Capslock

Stig O

Her også, og raskere og bedre en noen gang. Har også skrudd kvaliteten opp på best igjen.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

satheesh.net

Yes! Alt ok her også! ;D

Dette lukter bandwidth cap lang vei!! ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA