Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rekkevidde Model S - erfaringer fra virkeligheten

Startet av muchus, søndag 20. april 2014, klokken 23:07

« forrige - neste »

muchus

Jeg la akkurat merke til at hattehyllen til relativt stive 1700,- nå har blitt inkludert i prisen. Dette til glede for de av dere som ennå ikke har sluttført bestillingen. Jeg derimot sluttførte for en mnd tid siden. Tåkelys hadde jeg ikke tatt med i bestillingen da jeg sluttførte, så hørte med de om de var villige til å hive med ett sett tåkelys om jeg betalte mellomlegget (altså 1300). Så får vi høre hvordan de stiller seg til dette.  :)

FrederikC@Teslafied.eu

#1
Skriv hvad de svare, har også selv en ordre som ikke er bygget endnu.


FrederikC@Teslafied.eu

Har selv fået svar retur om at der ikke vil ske ændringer på igangværende ordre, dvs. ingen kreditering hvis man har valgt hattehylden. Må bare betale.

muchus


TRM

Min ble produsert i forrige uke, og er nå i transitt. Sjekka nettopp "SE DESIGN" på MyTesla, og der står hattehylle som "inkludert"! :)

TRM
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

NilsG

@TRM: bestilte du med hattehylle? I så fall så er det vel naturlig at den er inkludert i leveransen, men ikke nødvendig inkludert i grunnprisen...?
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

TRM

Sitat fra: NilsG på tirsdag 08. april 2014, klokken 15:39
@TRM: bestilte du med hattehylle? I så fall så er det vel naturlig at den er inkludert i leveransen, men ikke nødvendig inkludert i grunnprisen...?
Bestilte uten. Står oppført som "inkludert".
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

NilsG

Da bør vel vi som har bestilt den få den med gratis og, hvis ikke blir det litt merkelig...
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

TRM

Sitat fra: NilsG på tirsdag 08. april 2014, klokken 19:56
Da bør vel vi som har bestilt den få den med gratis og, hvis ikke blir det litt merkelig...
Enig. Har du sjekka MyTesla?
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Aikon74

Snakket med ds i dag og spurte om det, at det nå er inkludert hadde ikke noe å si på tidligere bestillinger . Får straks fakturaen så kan ta en nærmere titt der når den blir tilgjengelig.

NilsG

De har lett etter deler siden 6. Januar...... På designet mitt står det 1700 for hylla. Det får bli som det blir!
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

cstromme

Fikk epost i dag om å kikke over bestillingen da den skulle til å bli produsert, spurte da om jeg fikk hattehyllen gratis, men fikk beskjed om at denne måtte jeg dessverre betale for.

Var nesten litt fristet til å avbestille den da jeg antar jeg fortsatt hadde fått den med, men det er bare 1700,- så jeg lar det bare gå.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

akseln

Enig at dette blir litt pussig og ikke helt fair. De som har bestilt med hattehylle må betale 1.700,-, mens de som ikke har bestilt får den gratis selv om bestillingen ble gjort før hattehyllen ble inkludert.

tony@lunatech.no

Kontraktsmessig har vi vel muligens ikke en sak her, men for meg bunner dette ut i dårlig og ikke minst merkelig kundebandling. Om de som ikke bestilte hattehylle nå får den med gratis og de som bestilte den må betale når hverken penger eller produkt har byttet hender. Jeg spurte min DS om det samme i dag. Orker nok ikke lage noen stor sak ut av det, men kunne kanskje vært greit å eskalere til noen høyere opp i systemet for å i det minste sørge for at dette er på radaren :)
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA