Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeutsyr til BMW i3

Startet av Veggen, onsdag 02. april 2014, klokken 17:00

« forrige - neste »

Dix Hallpike

Sitat fra: HKS på mandag 07. april 2014, klokken 15:54
Mange som ikke har fått 5.9 enda?
Har ikke dukket opp noe på min bil enda.

Ikke fått. Går ut i fra at det er kun de som har vært innom servicesenter eller har rapportert problemer som har fått så langt.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Thor2014

Sitat fra: Dix Hallpike på mandag 07. april 2014, klokken 17:12
Sitat fra: HKS på mandag 07. april 2014, klokken 15:54
Mange som ikke har fått 5.9 enda?
Har ikke dukket opp noe på min bil enda.

Ikke fått. Går ut i fra at det er kun de som har vært innom servicesenter eller har rapporter problemer som har fått så langt.

Nei

laumb

Har fått 5.9 (prelasta på SC).
Fikk varsel om ny update i stad.

Fikk det etter jobb, så betyr i hvert fall at de sender ut på dagtid og ikke bare om natten. ;)

Li-Ion

Sitat fra: laumb på mandag 07. april 2014, klokken 17:36
Har fått 5.9 (prelasta på SC).
Fikk varsel om ny update i stad.

Fikk det etter jobb, så betyr i hvert fall at de sender ut på dagtid og ikke bare om natten. ;)
Samme her. Gikk ut i garasjen etter jeg så din post - og der lå det en ny versjon å venta.
Installerer nå...
Be afraid...

christian1986

Muffinman

Dere får flere og jeg får ingen...?

Røtent. Jeg vil ha tilbake low  >:(

OleT

Melding om ny versjon kom på vei hjem fra jobb i dag. Får se i morgen tidlig hva jeg har fått. :)
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

fonberg

Jeg fikk også melding om oppdatering tidligere i dag, startet den i 17-tida og ser nå på VT at bilen har gjenopptatt lading. Det lover godt.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Li-Ion

Da er oppdateringen fullført, og det ser ut til at det er 1.51.94 versjonen som er sendt ut til oss som fikk .88 tidligere...
Be afraid...

olesb

Fikk akkurat 1.51.94 via 3G. Har ikke  hatt noen ladeproblemer tidligere og har ikke kontaktet Tesla for å få oppdateringen.
Rød S85 utlevert januar 2014. Solgt februar 2015.
Rød S85D utlevert juni 2015

Brede

Ser ut til at 5.9 er klar her også, oppdaterer bilen nå.  :)
Tålmodigheten strakk til denne gangen også.

Zneip

1.51.94 her også - har hatt .88 i en uke. Ingen ladeproblemer, men bruker Saltoboks også da....
Nord Trøndelag | X90D

VigdisA

Fikk første 5.9 oppgraderingsmelding i sted. (Er på 5.88 xxx enda) Tydelig at de har villet stabilisere 5.9 før de rullet ut til flere. Helt greit for meg i grunnen, men nå blir det spennende å teste ut rdio etterpå.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Dix Hallpike

Ser ut til at update går ut til alle og enhver nå. Fikk akkurat melding om update jeg også. Over 3G, ingen kontakt, ingen problemer meldt.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Cirion

Sitat fra: Dix Hallpike på mandag 07. april 2014, klokken 19:25
Ser ut til at update går ut til alle og enhver nå. Fikk akkurat melding om update jeg også. Over 3G, ingen kontakt, ingen problemer meldt.
Nei, ikke hos meg enda :(
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA