Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tekstil seter vs preformance skinn

Startet av satheesh.net, torsdag 20. februar 2014, klokken 18:03

« forrige - neste »

GOS

Sitat fra: petersv på onsdag 07. januar 2015, klokken 09:06
Tesla har endret innloggingen, så den fungere ikke lengre tror jeg.

Den fungerer helt fint hos meg fremdeles (på telefonen, har aldri fungert for meg på Windows RT). Det er vel helst VisibleTesla som ikke fungerer for en del lenger.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

Dennis

Ja selve innloggingen fungerer, så er nok ikke derfor.

Dennis

Har selv en Lumia 930 og er veldig fornøyd. Ikke merket noe tull heller etter 8.1 oppdateringen :)

Kan jo hende det hjelper med en reset  :P

satheesh.net

Til informasjon har vi fjernet App'en fra Store en liten stund. Dette pga 'problemene' som enkelte har etter endrede passord. Live Tile, notifikasjoner og skytjenestene er også disabled.

Det er forøvrig det samme problemet som folk opplever ifm VisibleTesla.

Dennis

Er du en av de som utvikler den appen? Håper den kommer opp igjen for den er veldig bra :)

Har den installert og den kobler seg til Tesla uten noe feilmelding om brukernavn/passord. Men har dessverre ikke noe Tesla enda :P
Vil den støtte P85D eller vil jeg måtte vente på en oppgradering da?

satheesh.net

Sitat fra: Dennis på mandag 12. januar 2015, klokken 08:47
Er du en av de som utvikler den appen? Håper den kommer opp igjen for den er veldig bra :)

Har den installert og den kobler seg til Tesla uten noe feilmelding om brukernavn/passord. Men har dessverre ikke noe Tesla enda :P
Vil den støtte P85D eller vil jeg måtte vente på en oppgradering da?

Ja, takk for det! ;)

Den fungerer stort sett greit for alle som ikke har endret passord eller gjort noe annet nevneverdig med kontoen sin.

Den største grunnen til at den er fjernet fra Store er egentlig pga negative anmeldelser av App'en. Folk har ikke fått med seg at dette er et globalt "problem" og ikke App'ens skyld.

Håper uansett Tesla tar tak i dette snart og at vi igjen kan få den lansert.

PS! Til alle som allerede har en fungerende versjon: IKKE endre passord og IKKE avinstaller.  ;)

FThorsen

Sitat fra: satheesh.net på mandag 12. januar 2015, klokken 16:31
Ja, takk for det! ;)

Den fungerer stort sett greit for alle som ikke har endret passord eller gjort noe annet nevneverdig med kontoen sin.

Den største grunnen til at den er fjernet fra Store er egentlig pga negative anmeldelser av App'en. Folk har ikke fått med seg at dette er et globalt "problem" og ikke App'ens skyld.

Håper uansett Tesla tar tak i dette snart og at vi igjen kan få den lansert.

PS! Til alle som allerede har en fungerende versjon: IKKE endre passord og IKKE avinstaller.  ;)

Aha! Det er derfor notifications er borte, Live Tiles ikke fungerer lengre og grunnen til at jeg ikke fant appen på Win 10 TP installasjonen.
Men nå som appen er borte fra Storen, kunne dere vurdert å slå på Live tiles og Notifications igjen? Eller blir det kanskje vanskelig å få ut info til de som har byttet passord om at de må skru av Live tiles og Notifications?
Hvis dere har en beta ute så blir jeg gjerne med å tester denne fra WP 8.1, RT, Win8.1 og Win10 :)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

Dennis

Noe ny info om appen blir relansert? :) Eller er det enda Tesla som stikker kjepper i hjulene for at den skal fungere slik den skal?

satheesh.net

Sitat fra: Cookie Monster på mandag 23. februar 2015, klokken 09:53
Noe ny info om appen blir relansert? :) Eller er det enda Tesla som stikker kjepper i hjulene for at den skal fungere slik den skal?

Heisann! Ja, Tesla er ikke helt behjelpelige her dessverre. But work in progress ... ;)

Marmolada

Ser at appen ikke fungerer etter oppdatering til 6.2. Vil dette bli fixet?

satheesh.net

Sitat fra: Marmolada på lørdag 18. april 2015, klokken 12:41
Ser at appen ikke fungerer etter oppdatering til 6.2. Vil dette bli fixet?

Hei. Vi har en fungerende versjon for v6.2, men dette er kun internt og ikke gjort offentlig. Jeg tviler også litt på fremtiden rundt Appen pga Tesla sine (noe vrange) servere.

Det er derfor f.eks. VisibleTesla også ikke vedlikeholdes mer. Men vi er evige optimister og kanskje vi kommer frem til noe lurt ... *fingers crossed*

pagal

Synd det. Håper det blir mulig å få den fungerende versjonen etter at dere kommer på noe lurt.
I mellomtiden får jeg klare meg med Tesla Connect. Som heldigvis virker fremdeles.
Takker for det drøye året jeg har kunnet glede meg over appen.

pa gal
Early CHAdeMO adapter Jæren

Dennis

Mulighet for å dele den versjonen som funker? Altså Xap fila så kan vi som ønsker bruke den på egent ansvar :)

ksandal

Får ikke lastet den nye versjonen ned... men har en som heter tesla connect som funker bra
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Dennis

Ser nå at Windows 8 Appen jeg har på pc'en plutselig klarer å logge inn og vise bilen nå.
Men viser ikke batteristatus eller kan gjøre endringer.

Håp for at Tesla har gjort noen endringer som gjør at det kan begynne å fungere slik som før igjen? :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA