Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tekstil seter vs preformance skinn

Startet av satheesh.net, torsdag 20. februar 2014, klokken 18:03

« forrige - neste »

vegardbr

Sitat fra: Cookie Monster på søndag 19. april 2015, klokken 00:22
Mulighet for å dele den versjonen som funker? Altså Xap fila så kan vi som ønsker bruke den på egent ansvar :)

+1
P85 2014 - Trondheim

mrjalle

I natt fikk jeg en oppdatering på Tesla Companion, og ser nå ut til å fungere! Supert! Godt å være tilbake fra Tesla Connect....

vegardbr

Sitat fra: mrjalle på onsdag 03. juni 2015, klokken 12:28
I natt fikk jeg en oppdatering på Tesla Companion, og ser nå ut til å fungere! Supert! Godt å være tilbake fra Tesla Connect....

Den er fortsatt ikke tilgjengelig for nedlasting.. :(
P85 2014 - Trondheim

Dennis

#93
Da kan jeg endelig kvitte meg med Android tlf'en jeg har nå og dra fram Lumia 930 igjen :)

Edit: Kan installere den fra her også: http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/tesla-companion/3ea4b242-30e2-44f1-9a98-3161c9d259cd

og den ble oppdatert igår og skal være mulig å installere.

vegardbr

Sitat fra: Cookie Monster på onsdag 03. juni 2015, klokken 12:43
Da kan jeg endelig kvitte meg med Android tlf'en jeg har nå og dra fram Lumia 930 igjen :)

Edit: Kan installere den fra her også: http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/tesla-companion/3ea4b242-30e2-44f1-9a98-3161c9d259cd

og den ble oppdatert igår og skal være mulig å installere.

Supert! :D
P85 2014 - Trondheim

GOS

Sitat fra: mrjalle på onsdag 03. juni 2015, klokken 12:28
I natt fikk jeg en oppdatering på Tesla Companion, og ser nå ut til å fungere! Supert! Godt å være tilbake fra Tesla Connect....

Her også. Bra!   :)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

satheesh.net

Steike'! Rekker jo ikke å annonsere "ny" versjon før folk allerede har den jo! ;D

Anyways - enjoy! ;)

Dennis

Ser at varsler og schedule er borte. Kommer det det tilbake igjen? Savner også mulighet for å få flisa til å vise batteri, bytte til rød farge i stedet for fargen til tema osv.

Men uansett bra at den er tilbake og fungerer :)

ksandal

mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

El-boy

Jeg bruker Tesla Connect på Nokia Lumia 930. Hva er forskjellen på Tesla Companion vs. Tesla Connect ??

Hvilke anbefaler dere?

Dennis

Akkurat nå gjør de ca det samme. Tesla companion hadde flere funskjoner før. Anbefaler uansett companiom siden den ser mye bedre ut og nesten lik som Android og iphone utgaven fra Tesla.

satheesh.net

Sitat fra: Cookie Monster på onsdag 03. juni 2015, klokken 23:20
Ser at varsler og schedule er borte. Kommer det det tilbake igjen? Savner også mulighet for å få flisa til å vise batteri, bytte til rød farge i stedet for fargen til tema osv.

Men uansett bra at den er tilbake og fungerer :)

Ja, det er den kule skyfunksjonaliteten som er borte. (På lik linje med VisibleTesla sitt "problem".) Nå ser det imidlertid ut til at akkurat VT tilsynelatende fungerer, så vi får se hva som skjer.

Sitat fra: El-boy på torsdag 04. juni 2015, klokken 08:05
Jeg bruker Tesla Connect på Nokia Lumia 930. Hva er forskjellen på Tesla Companion vs. Tesla Connect ??

Hvilke anbefaler dere?

What he said (Cookie Monster). ;)

mrjalle

Sitat fra: El-boy på torsdag 04. juni 2015, klokken 08:05
Jeg bruker Tesla Connect på Nokia Lumia 930. Hva er forskjellen på Tesla Companion vs. Tesla Connect ??

Hvilke anbefaler dere?

Den tiden Tesla Companion ikke fungerte for meg, benyttet jeg Tesla Connect. Det er jo som Cookie Monster sier ikke veldig stor forskjell i funksjonene, men jeg benytter som standard lading til 80 %, det går ikke å velge i Tesla Connect - og det irriterte meg.... I Tesla Companion kan du velge med en glider akkurat hvor mye du vil lade.

Videre er det ikke å legge skjul på at brukergrensesnittet er i enkleste laget på Tesla Connect.

Anbefaler altså Tesla Companion!

satheesh.net

Forresten, som en liten digresjon; moro at flere og flere har innsett at Windows Phone er et meget bra OS. ;)

Den store synderen har jo vært App utvalget (ref. mangel av), men tror det kan bli et stort løft nå som Windows 10 plattformen blir rullet ut til samtlige enheter. Det være seg mobil, PC, nettbrett, Xbox, etc. :)

Bushy

Kan nesten ikke vente på win 10. Kjøpte meg win phone for 4 uker siden... Hatet den siden
S75D sept. 17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA