Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

kln66

Sitat fra: kln66 på onsdag 24. august 2016, klokken 12:40
Sitat fra: kln66 på tirsdag 23. august 2016, klokken 07:37
Bestilte Charged edition m/standard interiør den 19/8, hos Bavaria Lillestrøm.
Da antydet selgeren uke 50 for levering, basert på en bestilling sendt tidligere samme dag.
I går ringte han imidlertid og kunne fortelle at bestillingen var sendt, og at tidligste leveringstidspunkt nå var uke 39  :)

...og der ble levering endret tilbake til uke 50  :(
Var visst skjedd en feil i BMW-systemet

Sjekket igjen i dag. Nå er bilen "godkjent for produksjon", som visstnok betyr at den blir produsert i løpet av 1-2 uker. Og så ca 4 uker på å få den til Lillestrøm.
Så da er det vel håp om å få bilen i slutten av oktober.

bjorngb

Sitat fra: kln66 på mandag 19. september 2016, klokken 17:08
Da antydet selgeren uke 50 for levering, basert på en bestilling sendt tidligere samme dag.
I går ringte han imidlertid og kunne fortelle at bestillingen var sendt, og at tidligste leveringstidspunkt nå var uke 39  :)

Sjekket igjen i dag. Nå er bilen "godkjent for produksjon", som visstnok betyr at den blir produsert i løpet av 1-2 uker. Og så ca 4 uker på å få den til Lillestrøm.
Skal sjekke opp min bestilling. Fått levering i november og bestilte i juni
i3 Fully Charged Protonic Blue - signert 2016-06-20

NiiN

Nå måtte jeg sjekke min bestilling igjen. Bekreftet sendt 27.07 hos en forhandler i Follo (Akershus). Får fortsatt antatt levering uke 52.

Enten følger ikke min forhandler med, eller så er det et produksjonssystem som ikke favoriserer fully charged fluid black  ;)

Håper selv på en fin julegave, men klager ikke om den kommer før, så lenge jeg får litt varsling for å kvitte meg med dieseldyret.

Zuexi

Kontaktet selger min i dag. Spurte om når jeg kunne forvente å få tildelt VIN til bilen min. Etter bilen var produsert fikk jeg til svar. Det stemmer vel ikke helt...

Rayray

Hmm... Må begynne å mase litt jeg og nå tror jeg... Jeg bestilte en måned før deg......

Usikker på detta

Da var bilen min klar til henting :)

Da jeg "kjøpte" fikk jeg et estimat på slutten av september - begynnelsen av oktober, så dette vil jeg si er veldig positivt :)

Eneste tragiske akkurat nå er at jeg er i utlandet en hel uke til og får ikke hentet den haha...
Gleder meg fært :)

RAS

Chassisnr V909435 var det høyeste jeg fant som ble produsert i går. 19.september.
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

kln66

Sitat fra: Rayray på mandag 19. september 2016, klokken 23:45

Hmm... Må begynne å mase litt jeg og nå tror jeg... Jeg bestilte en måned før deg......

MrBeery

Sitat fra: kln66 på tirsdag 20. september 2016, klokken 09:30
Kan det ha noe å si hvilke pakker man bestiller bilen med? Dvs at noen utstyrskombinasjoner produseres oftere enn andre?
I følge vår selger hadde dette ingen betydning for leveransetid.

Protonic Blue

Nå er det mindre enn 24 timer til jeg får bilen. Gleder meg som en unge  ;D

Har fått registreringsnummer for å bestille autopass-brikke. Men nei, registreringsnummer er ikke nok, de vil også ha kopi av vognkort  :o Får se om det holder med onsdag for å få brikke til den første store turen til helgen :D
Protonic Blue i3 siden 09/2016

MartinsenKristian

Hva skal man med autopass brikke i EL bil?

hemi

ellers får man bot... og straff og drit.

Mr.Zero

Sitat fra: KMfluid black på tirsdag 20. september 2016, klokken 16:38
Hva skal man med autopass brikke i EL bil?

Du slipper ekstra hæssel med Fjellinjen.. De har det med å sende regning som du selv må klage på for å få ettergitt. Nei, sleng i ei brikke, du! 8)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

MartinsenKristian

Takk for svar.

Da blir det autopass brikke på meg (bilen står på kaia i Drammen).
Tar vel noen dager før den er leveringsklar

TM

Sitat fra: Protonic Blue på tirsdag 20. september 2016, klokken 16:02
Nå er det mindre enn 24 timer til jeg får bilen. Gleder meg som en unge  ;D

Har fått registreringsnummer for å bestille autopass-brikke. Men nei, registreringsnummer er ikke nok, de vil også ha kopi av vognkort  :o Får se om det holder med onsdag for å få brikke til den første store turen til helgen :D
Har aldri vist kopi av vognkort selv om det står oppgitt på siden deres. Har bare lagt inn en sak hvor jeg skriver at jeg har kjøpt elbil og oppgitt reg.nummer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA