Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En bank's oppfattning av verditap

Startet av silver, fredag 29. november 2013, klokken 11:27

« forrige - neste »

SunSeeker

Helt supert.  Teller 4 små merker på min P85. 05.14, kjørt 57000km. Når sant skal sies ser ikke min bil grusveier. Er det grusvei, enten snur jeg og leter etter annen vei, eller jeg gir f... ;D

Stig O

Ingen merker her heller etter 1 1/2 år. Kun inne i hjulbuene, men det har ikke noe med lakkering av plasten og gjøre. Det er det samme med den orginale lakken, noe man får på alle biler og uten betydning for min del.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

mogu

Dere som har lakkert bilene deres helt ned, har dere pusset plasten ned først så den er helt glatt, eller synes ikke dette på et ferdig resultat uansett?

Er det noen som har gode erfaringer med et lakkverksted på østlandet et sted i mellom Oslo og Drammen?
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

mogu

Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

Spinner

Sitat fra: mogu på fredag 23. oktober 2015, klokken 12:06
Ingen?
Har kun erfaring med folie og solfilm fra de, men Scandinano i Drammen samarbeider med et lakkverksted som lakkerer helt ned.

glenn.sollid

Har lakkert 2 tesla helt ned og på begge er plasten demontert og pusset ned før lakkering.

mandresen

Sitat fra: glenn.sollid på lørdag 31. oktober 2015, klokken 16:11
Har lakkert 2 tesla helt ned og på begge er plasten demontert og pusset ned før lakkering.

Er selv interessert i dette, har du noen erfaring med rød?
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

glenn.sollid

Sitat fra: mandresen på søndag 01. november 2015, klokken 01:21

Jepp. Se på side 8

mandresen

Sitat fra: glenn.sollid på søndag 01. november 2015, klokken 07:39

Jepp. Se på side 8
Ja, den har jeg sett, er du fortsatt fornøyd med holdbarhet (tenker på steinsprut) og hvor lik fargen er? Hvor fikk du lakkert bilen?
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

Salvesen

Noen som har noen svarte biler som er lakket helt ned? :)
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

glenn.sollid

Sitat fra: mandresen på søndag 01. november 2015, klokken 09:05
Sitat fra: glenn.sollid på søndag 01. november 2015, klokken 07:39

Jepp. Se på side 8
Ja, den har jeg sett, er du fortsatt fornøyd med holdbarhet (tenker på steinsprut) og hvor lik fargen er? Hvor fikk du lakkert bilen?

Har ikke den bilen lenger, men det så bra ut ja. Det ble utført hos Toyota Hell bil.

jsu224

Sitat fra: mbrattg1 på tirsdag 08. juli 2014, klokken 14:54
Kan legge ut de bildene som er tatt så langt. Ingen sol i Trondheim i dag, så bildene er ganske mørke. Ser ikke store forskjellene. Kan se om jeg får tatt noen nye i penere vær.

Begynte å lese denne tråden da jeg har vunnet plastlakkering av DK. Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg vil gå og er redd for å gjøre bilen "harry". Synes denne brune ble stilig. Vanskelig å se så må nesten spørre: Er frontleppa lakkert i bilens farge? Det blir vel penest å gjøre det siden den jo går rundt og mot frem hjulbue? Jeg vurderer å foliere i karbonfiber difuseren ( eller hva det kalles ) men ønsker nok å beholde kromdetaljer.

silver

Legger ved noen bilder av min :-)
En stund siden jeg lakkerte den helt ned nå, men det har holdt veldig bra!

Ble pusset og lakkert med delene på bilen.

Er ikke veldig gode bilder av lakkeringen, men dere ser da noe :-)
S85, Sølv, Panorama, Svart skinn (Performance), Karbon, Tech-pakke, Luftfjæring, Parkeringsassistent, Tåkelys, Lydpakke, Hattehylle

SunSeeker

Her er min for de som måtte ønske å se det med Titanium.
Det utgjør virkelig en hel del på inntrykket mener jeg.

Toonster

Sitat fra: SunSeeker på torsdag 03. desember 2015, klokken 12:35
Her er min for de som måtte ønske å se det med Titanium.
Det utgjør virkelig en hel del på inntrykket mener jeg.

Stilig :)  Hva slags felger har du? Tror du det er mulig å få de i 20" (og vil det være noe i nærheten like fint ? )

Hvor mye koster det å få bilen lakkert?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA