Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Kallagtunet, mandag 28. oktober 2013, klokken 18:47

« forrige - neste »

JorEl

#4425
Hadde bilen på Service. Tesla viste seg fra sin gode side, og fikset et håntak, bøylene til bakluka, nytt simkort, AC-gass + ett par O-ringer som holder gassen på plass, og recall på frunklåsen.


Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".


What-a-watt

Overrasket, fornøyd, og imponert.

Har en sen 2018 TMS som nettopp har rundet 100.000 km. Hadde den på EU-kontroll i dag, og den passerte  med faner og hornmusikk med 0-null feil eller mangler. Overraskende fordi jeg aldri har hatt noen reparasjoner eller service på understell, fjæringer, eller bremser. Alt er fremdeles originalt, og bremsene var helt uten rust, og klossene var bare litt over halvslitte. Bilen står ute 365 dager i året. Men det skal tilføyes at jeg kjører "som folk". Der er jeg kanskje litt spesiell i forhold til mange andre Tesla-sjåfører.... :o

ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.

Elektrowagen

Sitat fra: What-a-watt på tirsdag 10. september 2024, klokken 13:18ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.

Man utfører vel ikke service på interiør og elektronikk? Her er det vel utbedring av feil antar jeg?  :police:
BMW i3s - 2019

What-a-watt

Sitat fra: Elektrowagen på tirsdag 10. september 2024, klokken 15:03
Sitat fra: What-a-watt på tirsdag 10. september 2024, klokken 13:18ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.

Man utfører vel ikke service på interiør og elektronikk? Her er det vel utbedring av feil antar jeg?  :police:
Wov. Det kommentaret var virkelig verdt et eget innlegg. Mange takk. :o

Apache

Sitat fra: What-a-watt på tirsdag 10. september 2024, klokken 13:18Overrasket, fornøyd, og imponert.

Har en sen 2018 TMS som nettopp har rundet 100.000 km. Hadde den på EU-kontroll i dag, og den passerte  med faner og hornmusikk med 0-null feil eller mangler. Overraskende fordi jeg aldri har hatt noen reparasjoner eller service på understell, fjæringer, eller bremser. Alt er fremdeles originalt, og bremsene var helt uten rust, og klossene var bare litt over halvslitte. Bilen står ute 365 dager i året. Men det skal tilføyes at jeg kjører "som folk". Der er jeg kanskje litt spesiell i forhold til mange andre Tesla-sjåfører.... :o

ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.

Akkurat det samme med egen bil, har kjørt 120k nå. Var på EU kontroll i januar og det var "0 hull"

Måtte i etterkant skifte et hjullager venstre side forran nå i sommer.

alda

Sitat fra: Apache på onsdag 18. september 2024, klokken 10:50
Sitat fra: What-a-watt på tirsdag 10. september 2024, klokken 13:18Overrasket, fornøyd, og imponert.

Har en sen 2018 TMS som nettopp har rundet 100.000 km. Hadde den på EU-kontroll i dag, og den passerte  med faner og hornmusikk med 0-null feil eller mangler. Overraskende fordi jeg aldri har hatt noen reparasjoner eller service på understell, fjæringer, eller bremser. Alt er fremdeles originalt, og bremsene var helt uten rust, og klossene var bare litt over halvslitte. Bilen står ute 365 dager i året. Men det skal tilføyes at jeg kjører "som folk". Der er jeg kanskje litt spesiell i forhold til mange andre Tesla-sjåfører.... :o

ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.

Akkurat det samme med egen bil, har kjørt 120k nå. Var på EU kontroll i januar og det var "0 hull"

Måtte i etterkant skifte et hjullager venstre side forran nå i sommer.

Sitat fra: What-a-watt på tirsdag 10. september 2024, klokken 13:18Overrasket, fornøyd, og imponert.

Har en sen 2018 TMS som nettopp har rundet 100.000 km. Hadde den på EU-kontroll i dag, og den passerte  med faner og hornmusikk med 0-null feil eller mangler. Overraskende fordi jeg aldri har hatt noen reparasjoner eller service på understell, fjæringer, eller bremser. Alt er fremdeles originalt, og bremsene var helt uten rust, og klossene var bare litt over halvslitte. Bilen står ute 365 dager i året. Men det skal tilføyes at jeg kjører "som folk". Der er jeg kanskje litt spesiell i forhold til mange andre Tesla-sjåfører.... :o

ps. Har hatt mange servicebesøk, men da har det hovedsaklig dreid som interiør og elektronikk.


Flaks kallas det  ;D  ;D  ;D
-Citroen C-Zero 2015 (10.04) - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA