Spørsmålet er vel hva slags innvirkning det vil ha på markedet om det befester seg en oppfatning hos Hvermannsen om at Ampera E er en markeds- og produksjonsmessig flopp (for all del: Ikke teknisk!).
Evig eies kun et dårlig rykte, og i bilverdenen har man på mange måter tapt om det får feste seg et, rettmessig eller ikke, inntrykk av at bilholdet kan by på utfordringer på grunn av eierskifter, utfasing av modell, leveringstider på biler, som igjen kan befeste et inntrykk at deletilgang vil være tilsvarende kaotisk. Chevrolet sitt forsøk i Norge er jo et gulle godt eksempel på at ting kan gå fundamentalt til helvete.
Da nytter det ikke hva de som p.t. eier bilene mener.
Evig eies kun et dårlig rykte, og i bilverdenen har man på mange måter tapt om det får feste seg et, rettmessig eller ikke, inntrykk av at bilholdet kan by på utfordringer på grunn av eierskifter, utfasing av modell, leveringstider på biler, som igjen kan befeste et inntrykk at deletilgang vil være tilsvarende kaotisk. Chevrolet sitt forsøk i Norge er jo et gulle godt eksempel på at ting kan gå fundamentalt til helvete.
Da nytter det ikke hva de som p.t. eier bilene mener.