Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Salg av kontrakt på Kona

Startet av Martin Blystad, onsdag 21. august 2019, klokken 16:31

« forrige - neste »

Martin Blystad

Vi har bestilt en Kona som vi ikke lenger ønsker å kjøpe. I stedet for å kansellere bestillingen og betale avbestillingsgebyr ønsker vi å selge kontrakten på denne bilen slik at den heldige kjøperen slipper å stå i så lang kø. Pris for å kjøpe kontrakten er hbo 1kr.
Dette er avklart med forhandler
Bilen har forventet levering til andre halvdel 2020 og vil bli levert til Sulland Kongsvinger. (Bestilt 03.12.2018)
Det er en Hyundai Kona med ventilerte skinnseter, metalic lakk, gummimatter og orginale Kona felger med dekk for sommer og vinter.
Fargen er Galactic grey.
Ta kontakt for mer info.
B

arthur

Det er ganske interessant at du har avklart dette med din forhandler for da jeg spurte min forhandler om det samme så fortalte han at bilen da ville gå tilbake til importør og at de ikke kunne inngå en slik avtale.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Martin Blystad

Merkelig. Da jeg snakket med Sulland på Kongsvinger for å avbestille bilen, så sa dem at dem ville ha 5000kr i gebyr til å dekke deres utgifter  for å avbestille. Og at dem ville ha avbestillingen innen nyttår. For bilen hadde dem bestilt og den ville komme til dem enten jeg avbestilte eller ikke.
Men dem anbefalte meg å selge kontrakten da det ikke ville koste meg noe og dem slapp å selge bilen på nytt.
Så vi forsøker å selge kontrakten på anbefaling av forhandler.

Skippern

Er i samme situasjon. Har kontrakt på en  galactic grey Kona med alt utstyr og soltak. Den ankommer i 4. kvartal 2019. Hvis noen vil ta over kontrakten så ta kontakt!
Peugeot Ion 2012.
Opel Insignia SportsTourer OPC line 2011.

tuono

Sitat fra: Martin Blystad på onsdag 21. august 2019, klokken 17:20
Merkelig. Da jeg snakket med Sulland på Kongsvinger for å avbestille bilen, så sa dem at dem ville ha 5000kr i gebyr til å dekke deres utgifter  for å avbestille. Og at dem ville ha avbestillingen innen nyttår. For bilen hadde dem bestilt og den ville komme til dem enten jeg avbestilte eller ikke.
Men dem anbefalte meg å selge kontrakten da det ikke ville koste meg noe og dem slapp å selge bilen på nytt.
Så vi forsøker å selge kontrakten på anbefaling av forhandler.

Selge?
Om du overdrar kontrakten kostnadsfritt til X, så sparer han/hun altså deg for 5000,-   

Martin Blystad

Jeg skrev HBO 1kr kun for at det skal være en sum. Vis noen byr 1kr så skal jeg ikke ha den. Men vis det plutselig var 10 stk som ville ha den så velger man jo den som vil gi mest. Men ser ut som om den kommer til å gå gratis. Hehe

arthur

Sitat fra: Martin Blystad på fredag 23. august 2019, klokken 11:52
Men ser ut som om den kommer til å gå gratis. Hehe

Hvis det betyr til din selvkost så er jeg absolutt interessert, kontant betaler
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Martin Blystad

Vis du vil ta over kontrakta og kjøpe bilen for det Sulland skal ha for den så er den din.

xmir

Sulland i Elverum gjorde dette ut kostnad. Bilen var da ankommet butikk og jeg gikk vederlagsfritt bort fra kontrakt. Jeg ville tatt en ny runde på dette. De har neppe kostnader på dette.

Superelbilen

Think_Pelle

Hei. Jeg har også en Kona under bestilling som jeg vil selge til selvkost. Farge; Rød, Tangerine Comet Pearl. 17" Continental dekk på orginalfelg. Pris 332 800 kr. Leveringstid 1. halvår 2020. Sted; Kokstad, Bergen.
Ny Think eier i Bergen fra nov 2012
Leaf eier fra nov 2013

Superelbilen

simenth

Hei!
Har en Kona EV Dark Knigth med skinn og soltak, står klar hos forhandler i Oslo for levering på dagen. Selges for kontakts pris.

Superelbilen

perniller

Om noen har kontrakt til salgs er jeg interessert. Ta kontakt :) helst med kortest mulig leveringstid

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA