Lad opp bilen hjemme, legg destinasjon inn i navigator, kjør i vei. mer planlegging behøves ikke. jeg har hatt min TESLA i snart 3 år, ikke gjør det komplisert.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Luring på mandag 01. februar 2016, klokken 07:34
Skulle gjere sett eksempel på ein slik avtale om noen har liggende?
Fremgangsmåte er vel grovt som følger:
Nåværende reservasjonsholder konfigurerer og tar ut bilen.
Ny eiger overtar bilen rett etterpå.
Når skal bilen betales ? Ved overtakelse?
Forsikring tegnes kun av ny eier?
Dette gjelder eventuelt ein X, men spør her da det er vel her det fleste slik reservasjonsoverdragelser har foregått.
Sitat fra: Mippen på fredag 07. august 2015, klokken 20:15
Fikk de til å lade opp bilen litt så nå er denne saken uten av verden På det meste har den tapt 14 km på to dager. Mistenker at timer står på ac, men får ikke til å åpne visible tesla for å sjekke. Det går vel litt strøm for å sjekke ladestatus også, så har begrenset meg til å sjekke en gang pr 2 dag.
Sitat fra: petersv på fredag 03. juli 2015, klokken 09:42
Ikke noe nytt nei, ordning på hengerfeste er vel siste uttalelse fra TM.
Sitat fra: Jejl på mandag 22. juni 2015, klokken 23:44Sitat fra: Epleskreller på mandag 22. juni 2015, klokken 22:44Er det noe som må gjøres på alle Teslaer?
Høres ut som om du ikke har oppgradert ledningsnettet i bilen , derfor 13 istedenfor 16A. Du får ikke mer enn 16A fra den kabelen fra ulaskede ladestasjoner med enkeltlader.
Forøvrig fikk jeg 237 volt på Tesla sin lader. Hvis jeg får fikstet det slik at den lader med 16A vil jeg da få 237 x 3 x 16 = 11,37kw. Er det virkelig mulig med enkel lader å få over 11 kw?
Sitat fra: Cobos på mandag 24. november 2014, klokken 16:05
Jeg fikk på lørdag beskjed om i displayet mitt at 12V batteri var dårlig "replace soon". Denne feilen har bestått de siste 3 dagene også etter lading, men bilen har ellers fungert fint.
Ringte Tesla på lørdag og de sa at dette ikke var kritisk, ta kontakt med servicesenteret på mandag. Jeg gjør det og får beskjed om at fabrikken har proaktivt ment at mitt 12V batteri bør byttes, og de kan tilby meg time midt i februar.
Jeg må si jeg er skeptisk, dere som hadde 12V problemer tidligere hvordan artet det seg? Jeg er litt bekymret for at bilen plutselig ikke skal starte. Det er også rimelig irriterende å måtte kjøre med en advarsel klistret utover nedre del av dashbordet de neste 4 månedene, og den sier Service Conciergen at det ikke går an å fjerne. Er dette meg som er urimelig eller virker dette som det er noe rart med batteriet mitt og det burde fikses rimelig snart?
Cobos
Sitat fra: Havebigfun på mandag 13. oktober 2014, klokken 19:21
Vi har flere og lange tråder hvor det er meningsutveksling rundt hvor fremtidige SC bør ligge- Jeg foreslår denne forbeholdes til SC som er i ferd med å bli realisert- så konkret som mulig.
Sitat fra: Sjøhyene på fredag 10. oktober 2014, klokken 07:56
Har en følelse av dagens P85+ med masse utstyr vil bli merkbart vanskeligere å selge fremover. P85D blir jo en så voldsom forbedring fra P85.
Med S85 til S85D er det mer kun AWD man betaler for så det blir mer marginalt, men vil helt klart gå utover bruktprisen der og.