Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Li-Ion, onsdag 23. oktober 2013, klokken 21:32

« forrige - neste »

drinden

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 07. november 2014, klokken 10:48
http://bit.ly/1uFnL2l

Hvor mye tror du den borrelåsen holder?
Fare for limrester på sete eller er det enkelt å få bort igjen?

Mippen

Når jeg var liten var det ikke noe underholdning i baksetet. Vi måtte se på den fine naturen på veien. ;) Siden jeg også var bilgal fra ung alder laget jeg mitt eget spill til meg og min lillebror hvor de fleste bilmerker var listet opp, også skulle vi krysse av hver gang vi så en slik bil. Den som hadde flest kryss når vi kom fram vant.

Sett fra et pedagogisk syn har ikke barn vondt av å ikke ha en skjerm foran seg i en hver situasjon, men skjønner også at det er greit å ha litt ro og fred i bilen på en lang tur. ;)
Fremtiden er elektrisk.

darthy001

@Mippen jeg forbinder barndommens bilturer med kjedsomhet, spying og generelt ubehag. Har ikke noe behov for at barna mine skal tvinges til det samme uten grunn ;) spesielt ikke når de sitter feil vei. Mye vanskeligere for dem å følge med på landskap/trafikk når de sitter bakovervendt også.

Bruker ellers tv/pad lite som barnevakt så de 5-10gangene i året dette er relevant så er det en sann glede at de faktisk koser seg på tur. Samme på flyturer egentlig.

Glade barn = glade foreldre på tur :)

drinden

Sitat fra: Mippen på mandag 10. november 2014, klokken 10:34
Når jeg var liten var det ikke noe underholdning i baksetet. Vi måtte se på den fine naturen på veien. ;) Siden jeg også var bilgal fra ung alder laget jeg mitt eget spill til meg og min lillebror hvor de fleste bilmerker var listet opp, også skulle vi krysse av hver gang vi så en slik bil. Den som hadde flest kryss når vi kom fram vant.

Sett fra et pedagogisk syn har ikke barn vondt av å ikke ha en skjerm foran seg i en hver situasjon, men skjønner også at det er greit å ha litt ro og fred i bilen på en lang tur. ;)

Det vi noen av oss vurder å skaffe oss noe bakseteunderholdning betyr vel ikke at barne sitter hele kjøreturen med en skjerm? Jeg tror fortsatt at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Variasjon skader ingen :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA