Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: ELON i Tyskland

Startet av el nino, tirsdag 22. oktober 2013, klokken 08:49

« forrige - neste »

el nino

Hei, noen som vet om og hvor man kan få riktig farge (rød) til rep. av steinsprut o.l. til Leaf? Og hvor finner jeg fargekoden?


bjorn_2390

Var innom forhandler i går (12.10.2013). De hadde ikke, men skaffer. Jeg bestilte. :-)
Blå Euro-Leaf (2012)

el nino


JBS

Jeg har forsøgt at bestille blå pen her i Danmark, det kunne ikke lade sig gøre !!
Min Nissan forhandler fortæller at vi er 2 i DK + 1 i SE samt min. 2 i Norge der venter på at kunne få det.

Nissan Nordic , vil ikke hjælpe os.
Pt. har vi brugt klar lak, for at beskytte de risser/ stenslag jeg har.
// Johnny
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

bjorn_2390

Sitat fra: JBS på mandag 14. oktober 2013, klokken 21:42
Jeg har forsøgt at bestille blå pen her i Danmark, det kunne ikke lade sig gøre !!
Min Nissan forhandler fortæller at vi er 2 i DK + 1 i SE samt min. 2 i Norge der venter på at kunne få det.

Nissan Nordic , vil ikke hjælpe os.
Pt. har vi brugt klar lak, for at beskytte de risser/ stenslag jeg har.
// Johnny

:-[
Blå Euro-Leaf (2012)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA