Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Montering av Webasto dieselvarmer.

Startet av Electra, lørdag 19. oktober 2013, klokken 20:21

« forrige - neste »

Electra

Hei

Ønsker med denne tråden å takke alle Dere som har bidratt med mange gode erfaringer og innlegg. Jeg har fulgt med på forumet i noe måneder nå, og plukket opp mye nyttig. Spesielt mange timer har det blitt etter at jeg selv bestilte meg en ny Leaf Tekna i juli. Dette forumet har vært til stor hjelp med en god og konstruktiv tone.
Fikk bilen 23 september, og har allerede kjørt over 1100km. Det har vært en sann glede :) Både kjøremessig og økonomisk. Måtte sjekke flere ganger om det lå parkeringsbot på frontvinduet etter å ha parkert uten å betale:) Dette er absolutt noe utenom det vanlige:)!

Vel nå var det på tide å bli et aktivt medlem, slik at mine erfaringer også kan komme flere til gode. Jeg skal prøve å poste innlegg og svar der hvor jeg selv har/får erfaringer.

Mvh
Frode
Grå Leaf Tekna-Kristiansand

TorC

2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA