Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla iPhone App - kontakt med bilen min - med bilder

Startet av jorkus, fredag 09. august 2013, klokken 07:10

« forrige - neste »

Oreo

Yep, en reboot var det som skulle til.
Så det var nok bare mine klamme fingre.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Øggen

Andre som har problemer med app'en idag?
Får bare "waking car"
Bilen er våken og har sterkt wifi signal.

Tuxedo

Sitat fra: Øggen på torsdag 19. mars 2015, klokken 20:02
Får bare "waking car"
Jepp. Serverne til Tesla er åpenbart nede.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

GOS

Sitat fra: Tuxedo på torsdag 19. mars 2015, klokken 20:04
Sitat fra: Øggen på torsdag 19. mars 2015, klokken 20:02
Får bare "waking car"
Jepp. Serverne til Tesla er åpenbart nede.

Virker på Windows Phone akkurat nå i det minste:-)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

Veggen

Ser på VisibleTesla at bilen var uten kontakt fra 17.39 til 21.03.
Funker igjen nå.

Øggen

3 dagen med null kontakt via app.  Avinstallere og prøve på nytt. Skjedde etter nye appen, eller må jeg vente til 6.2 for å få det til å virke?
Visible tesla funker heller ikke lenger.

Tuxedo

Sitat fra: Øggen på lørdag 21. mars 2015, klokken 12:34
3 dagen med null kontakt via app.  Avinstallere og prøve på nytt. Skjedde etter nye appen, eller må jeg vente til 6.2 for å få det til å virke?
Visible tesla funker heller ikke lenger.
Akkurat det samme problemet her (Android).
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Tor med Leifen

Samme her med Android-telefon. Asus nettbrettet, som også er Adroid, funker som en drøm...

Muffinman

Her har alt fungert som det skal, både app på android og VT.

eadie

App funker fint, IOS. Versjon i bilen er 2.2.173
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

petersv

Det er ikke gitt at alle devicene er koblet på samme server. De som funker kan hende er koblet til på de gamle med det gamle APIet.

Brede

Har hatt et veldig til slit med å komme inn på appen de to siste dagene ja.. Går på cirka hvert 20. forsøk.

Attpåtil hevder den at det er "no vehicles linked to this account" cirka hver 7. gang..  :(

ihlhaug

Hos meg fungerer appen fint hvis den ikke ligger å jobber i bakgrunn. His jeg har åpnet den, for så å skulle bruke den senere må jeg alltid lukke den helt før den virker igjen. Slik har det vært for meg siden jeg fikk bilen egentlig, vet ikke om dette er normalt?
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

krister461

Sitat fra: ihlhaug på lørdag 21. mars 2015, klokken 21:49
Hos meg fungerer appen fint hvis den ikke ligger å jobber i bakgrunn. His jeg har åpnet den, for så å skulle bruke den senere må jeg alltid lukke den helt før den virker igjen. Slik har det vært for meg siden jeg fikk bilen egentlig, vet ikke om dette er normalt?
Min er relativt lik. Må alltid drepe appen, men starter deretter nesten alltid... :-)

Brede

Sitat fra: krister461 på lørdag 21. mars 2015, klokken 21:53
Sitat fra: ihlhaug på lørdag 21. mars 2015, klokken 21:49
Min er relativt lik. Må alltid drepe appen, men starter deretter nesten alltid... :-)

Samme her, sånn har den vært iallefall siden desember 2013.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA