Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: torerikb på onsdag 29. januar 2014, klokken 07:03
Adaptersett, Clack & Go kjettinger, brodder, spade, bagasjeromsorganisering, parkeringsur, søppelbøtte og rescue-me ruteknuser og beltekutter.

Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk
Kan du sette opp hva de forskjellige adaptersettene består av?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018


rsy

Ny status (sannsynligvis i går kveld): Din Model S er i transitt fra fabrikken :)

Bestilt 26.09, VIN 24550.


RSy

ankul

Yes!
Da er Tesla fabrikken i gang med byggingen av go'bilen  ;D

Finalized 17.oktober, forventet levering uke 2-3 i mars..
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

Philip Marlowe

Sitat fra: rene på tirsdag 28. januar 2014, klokken 22:35
Sitat fra: Leif1 på tirsdag 28. januar 2014, klokken 22:30
"End of line" 3. Februar sto det på skjermen hos butikken. Står fortsatt at de leter etter deler på My Tesla.
Håper det står det samme om min, jeg bekreftet dagen før deg og har samme status. Til meg sa de at den skulle være ferdig prod "Early February" da jeg spurte dem på Teslasjappa i New York 2. januar. Kan bli utlevering helt på tampen i mars da...
My Tesla leter fortsatt etter deler.
Fikk også samme dato da jeg snakket med Tesla på Alna for et par uker siden. "End of line - Feb. 3, 2014". Men de leter fortsatt etter deler til bilen min. De skal vel kanskje produsere dem på lørdag kveld da?  ::)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

paalv

Sitat fra: rsy på onsdag 29. januar 2014, klokken 09:29
Ny status (sannsynligvis i går kveld): Din Model S er i transitt fra fabrikken :)

Bestilt 26.09, VIN 24550.


RSy

Samme her, jeg så det på My Tesla rundt midnatt. I produksjon på MT fra 24.1. og den er neppe produsert på 4 dager inkludert helgen. Tipper den ble satt i produksjon senest for en uke siden.

Dette passer bra med info jeg har fått i løpet av de siste 2 måneder, fra Tesla i Oslo og i Holland: Produksjon i siste halvdel av januar, levering medio mars.

Jeg la inn ordren (kjøpsavtale) 7.9., betalte depositum 19.9. og bekreftet endelig konfigurasjon 28.9.13.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

bakskj

Jeg som mange andre her har bilen i produksjon i disse dager og etter hva jeg kan regne med frem til blir det overlevering sannsynligvis ett sted 20-31 mars.
Spørsmålet er vinterdekk, jeg bor i Moss og vurderer å droppe dette iår, er kjipt å kjøre på kliss nye vinterdekk i 2-3 uker for så å skulle skifte tilbake til sommerdekk rundt påsketider uansett. Planen er å legge om til vinterdekk på de medfølgende felgene neste vinter og kjøpe noen spreke tredjepartsfelger våren 2015.

Andre som har samme planer? Sommerdekk siste uka i mars er vel kanskje litt lotto, men likevel er regelen påsken og påsken har vært i slutten av mars så sent som ifjor.
TM3 LR AWD

rene

Jeg har akkurat samme plan som deg. Kjører helårsdekka fra bilen ankommer mars/april og frem til vinteren, da får jeg på vinterdekk på disse felgene, og så nye spreke sommerhjul til neste år. Blir det skikkelig vinter her på sørvestlandet før påske så får vi kjøre Audi de dagene det er på det verste.

Kagex

Ser ann været, hvis det er fint vær og lik som i november/desember så ber jeg om at de ikke skifter til vinterdekk, men tar trolig med vinterdekk/felg hjem.
P29687

vonar

Sitat fra: ankul på onsdag 29. januar 2014, klokken 09:33
Yes!
Da er Tesla fabrikken i gang med byggingen av go'bilen  ;D

Finalized 17.oktober, forventet levering uke 2-3 i mars..

Kjente pulsen steg litt nå. Min ble finalized 18. oktober, men de skaffer fortsatt deler.
Oslo

MyTess

Min ble også finalized 18.okt så jeg er på refresh på mytesla....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kagex

My tesla er ikke til å stole på

Sent from my GT-I9505 using Xparent Cyan Tapatalk 2
P29687

krister461

Sitat fra: Kagex på onsdag 29. januar 2014, klokken 16:17
My tesla er ikke til å stole på
Nei, men det gir en god pekepinn til 95% av oss. :-)

Frodebo

Fredag 7.2. kl. 10: Solbriller på!  ;D
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

zimba07

Tesla fabrikken bygger din TMS :-)
(Finalized 12-10-2013, grå s85)
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA