Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: oroeltoro på søndag 12. januar 2014, klokken 12:25
Sitat fra: Lille Lance på mandag 06. januar 2014, klokken 17:49
Mye båt-prat her ...  ;D ... selvsagt viktig, men er det noen som vet hvor lang tid toget bruker fra fabrikk til havna i New York?

"The North American Landbridge" fra Los Angeles til New York tar 6 dager via Chicago, legger man til 3 dagers oppmøte tid før loading, så er det vel ikke helt feil og se etter avganger fra New York 9 dager etter Transit i My Tesla (Hvis den oppdateringen stemmer)
http://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch3en/appl3en/usalandbridge.html
Bra info! ... og hvor lang tid tar det fra bilen kjøres ut av fabrikken og inn på toget? Den kan vel fort bli stående noen dager på parkeringsplassen før togavgang.
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

tho

fikk ny telefon fra Tesla i Stavanger akkurat. Bilen skal være ferdig produsert og de regner med levering i slutten av februar begynnelsen av mars. :)
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

ELTesla

Pachuca ligger nå til kai i Drammen, men den fikk nok ikke med seg noe fra MOL Destiny.
Da blir det vel neste mandag at Pachuca kan komme med noe til oss ventende.
Rudolf Shepers er vel fortsatt antatt til Rotterdam 15.01.13 så disse bilene kan også muligens bli med neste mandag.

jalias

Hvor lang tid bruker Pachuca fra Rotterdam til Drammen?

ELTesla

Den gikk vel 11.01 og kom frem 13.01

Arzkikkr

Sitat fra: tho på mandag 13. januar 2014, klokken 12:47
fikk ny telefon fra Tesla i Stavanger akkurat. Bilen skal være ferdig produsert og de regner med levering i slutten av februar begynnelsen av mars. :)

Fikk samme telefon fra Tesla Stavanger nå nettopp. Ferdig produsert, med estimert levering siste uke feb evt første uke i mars.
P85 Sølv m/alt utenom sikkerhetspakke. Grå 21".

Tesla-man

Sitat fra: Arzkikkr på mandag 13. januar 2014, klokken 13:59
Sitat fra: tho på mandag 13. januar 2014, klokken 12:47
fikk ny telefon fra Tesla i Stavanger akkurat. Bilen skal være ferdig produsert og de regner med levering i slutten av februar begynnelsen av mars. :)

Fikk samme telefon fra Tesla Stavanger nå nettopp. Ferdig produsert, med estimert levering siste uke feb evt første uke i mars.

Jeg og..... vel ikke tlf da, men mail med masse detaljer.  Levering siste uke i feb/første mars ;D

Nesten som å bli pappa igjen dette her...
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

ankul

Fikk også telefon fra Tesla i dag hvor de kunne fortelle meg at bilen går i produksjon i slutten av Januar og forventet levering den 3. uken i mars ;D
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

Quattro

Sitat fra: ankul på mandag 13. januar 2014, klokken 20:14
Fikk også telefon fra Tesla i dag hvor de kunne fortelle meg at bilen går i produksjon i slutten av Januar og forventet levering den 3. uken i mars ;D

Når bekreftet du, det er jo det som er interessant!
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

ankul

Sitat fra: Quattro på mandag 13. januar 2014, klokken 20:49
Sitat fra: ankul på mandag 13. januar 2014, klokken 20:14
Fikk også telefon fra Tesla i dag hvor de kunne fortelle meg at bilen går i produksjon i slutten av Januar og forventet levering den 3. uken i mars ;D

Når bekreftet du, det er jo det som er interessant!

Jeg bekreftet 18.oktober.
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

Tai

Kjenner at trykket i brystet blir større og større jo flere jeg leser som har bilene sine underveis og i produksjon.  Det hjalp lite at jeg snakket med en montør fra sønnico som mente flesteparten hadde fått mail fra Tesla om at levering var utsatt. Jeg har ikke sett noen mail og ikke hørt annet enn levering i Februar.

Det blir en tur innom Tesla Bergen snarest, kan ikke leve på denne måten ::)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

BMW850

Sitat fra: ankul på mandag 13. januar 2014, klokken 20:58
Sitat fra: Quattro på mandag 13. januar 2014, klokken 20:49
Sitat fra: ankul på mandag 13. januar 2014, klokken 20:14
Fikk også telefon fra Tesla i dag hvor de kunne fortelle meg at bilen går i produksjon i slutten av Januar og forventet levering den 3. uken i mars ;D

Når bekreftet du, det er jo det som er interessant!

Jeg bekreftet 18.oktober.

Noen spesiell grunn til at du fikk telefon med denne infoen? Jeg bekreftet før deg, 1.oktober, og har ikke fått telefon  :o Har utsatt levering til april da ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Fjell11

Da fikk også jeg tlf fra Teslani dag. levering ca midten av mars. Dvs produksjon i januar, 50 dager pluss 2 uker fra produksjon til levering. Bekreftet ca 18.10 og vin 29672. Blir meget spennende  :D

frosken

Savner litt mer info fra Tesla. Ser flere har fått (uoppfordret?) telefon og mail med informasjon om ferdigstilling og levering.

Min bil er i produksjon nå, men skulle vært levert denne måneden. Hadde jeg ikke sendt mail og møtt opp på Alnabru og Skøyen samt lest side opp og side ned her på forumet hadde jeg vært lykkelig uvitende om at bilen kommer to måneder etter forespeilet dato. Jeg har ikke fått en eneste uoppfordret mail eller telefon fra Tesla med noe info som helst.

Jo forresten, fikk reklamemail i november som sa at jeg kunne bestille bil da og få levert i februar. Yeah right.

Hyperstress

Skjønner ikke helt hvordan dette fungerer, jeg bestilte 12 sept, og har aldri hørt et pip fra Tesla, hverken tlf eller mail. (Bortsett fra svar på mailhenvendelse)

Ikke er min satt i produksjon enda heller.  :(
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA