Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

RedJaro

Autoprogress er på plass i Drammen. Føler at bilen er ombord i denne.
Lastes på toget mandag, og fremme i Trondheim natt til tirsdag.  ;D
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

Li-Ion

Sitat fra: RedJaro på lørdag 12. mars 2016, klokken 23:06
Autoprogress er på plass i Drammen. Føler at bilen er ombord i denne.
Lastes på toget mandag, og fremme i Trondheim natt til tirsdag.  ;D
Har samme følelsen :-) Synes jeg så min rulle av nå nettopp  ;D ;D

Be afraid...

VL

Sitat fra: RedJaro på lørdag 12. mars 2016, klokken 23:06
Autoprogress er på plass i Drammen. Føler at bilen er ombord i denne.
Lastes på toget mandag, og fremme i Trondheim natt til tirsdag.  ;D

Da regner jeg med bilene som skal til Bergen blir sendt med tog til Bergen mandag også? Eller skal alle innom Ren Bil i Trondheim først? Stor omvei i såfall...  :o  8)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

VL

http://drammenhavn.no/index.php/webcam/

Ser man til høyre i bildet på kamera 7 mener jeg det står en god del Teslaer  ;D Det var jo kjekt å se :)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

zoom

Om jeg Zoomer inn og legger godviljen til kan jeg se bilen min ::)

Li-Ion

Arabian Breeze legger til i Drammen akkurat nå.... kanskje noen biler med her også....?
Be afraid...

Dulle76

Fredag 18.03.2016 kl 1800, Drammen.... Utlevering!!!!

YEAY!!!!
Tesla S 85D - Midnight Silver - Panorama - Autopilot - Luftfjæring - Ultra Hi-Fi - Vinterpakke - EL 924**

"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"
― Lemmy Kilmister

Øyvind.h

Utlevering fredag 18. Mars klokken 18 her også :)
Litt raskere enn estimatet fra fakturaen på 21. Mars.
Håper det blir varmt denne uken, for vinterdekkene skal egentlig hentes mandag om en uke  8)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Dulle76

Sitat fra: Øyvind.h på mandag 14. mars 2016, klokken 13:02
Utlevering fredag 18. Mars klokken 18 her også :)
Litt raskere enn estimatet fra fakturaen på 21. Mars.
Håper det blir varmt denne uken, for vinterdekkene skal egentlig hentes mandag om en uke  8)

Heldigvis er det ikke meldt spesielt kaldt fremover i Osloområdet i hvert fall.. Usikker på om jeg skal ha vinterdekkene på, eller om det er best med sommerdekk nå som det lir mot vår...?
Tesla S 85D - Midnight Silver - Panorama - Autopilot - Luftfjæring - Ultra Hi-Fi - Vinterpakke - EL 924**

"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"
― Lemmy Kilmister

Toror

Utlevering Onsdag 23/03 kl 12.00 (Stavanger)    ;D
2014 BMW i3
2016 Tesla Model S P90DL (Levering Mars)

Øyvind.h

Sitat fra: Dulle76 på mandag 14. mars 2016, klokken 13:21
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 14. mars 2016, klokken 13:02
Utlevering fredag 18. Mars klokken 18 her også :)
Litt raskere enn estimatet fra fakturaen på 21. Mars.
Håper det blir varmt denne uken, for vinterdekkene skal egentlig hentes mandag om en uke  8)

Heldigvis er det ikke meldt spesielt kaldt fremover i Osloområdet i hvert fall.. Usikker på om jeg skal ha vinterdekkene på, eller om det er best med sommerdekk nå som det lir mot vår...?
Ja utrolig varmt ute nå. Hadde jeg holdt meg i Oslo-regionen de nærmeste ukene hadde jeg beholdt sommerdekkene på. Men jeg skal blant annet til Trondheim og på fjellet en tur i påsken og påfølgende helg, så jeg tror jeg må gjøre noe ift dekk. Litt kjedelig egentlig. Ideelt sett kunne jeg kjøpt vinterdekk neste sesong.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Nesquik

Hyggelig å lese at bilene endelig kommer frem til alle sammen som har ventet så lenge.

Jeg fikk også en hyggelig beskjed på telefon i dag. - utlevering på lørdag den 19.3. Da blir det gladpåske!!! :-D
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

VL

Må si jeg misunner dere som får bilene deres før påske noe grådig!  ??? Har ikke hørt noe fra Tesla enda så det blir nok minst en kveld til i uvitenhet  :-\ .. Noen fra Bergen som har fått en dato for overlevering?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Hypno

Ingenting her. Fått en standardisert email fra min DS om siste ting å ordne dersom de har ikke blitt ordnet og That's it.

Det. Blir nok etter påske.

Synes det er greit egentlig, mindre stress og mindre feil for dem.

I tillegg til at våre biler rekker ikke kvartal leveringen, så de kommer nok til å ta det roligere.

Håper egentlig jeg får levering i april.

Sitat fra: VL på mandag 14. mars 2016, klokken 16:28
Må si jeg misunner dere som får bilene deres før påske noe grådig!  ??? Har ikke hørt noe fra Tesla enda så det blir nok minst en kveld til i uvitenhet  :-\ .. Noen fra Bergen som har fått en dato for overlevering?

RedJaro

Avtalt utlevering 29/3 hos Tesla Trondheim. Bilen er da Cosmic behandlet hos RenBil Trondheim.
Etter utlevering kjøres den rett til BilRadioSpesialisten for montering av Dashcam. (BlackVue 650)
Får ikke bilen hjem før 30/3. 16 dager til. :-\
Har bestilt 7.5kW ladestasjon fra J. Kirkebø som installeres i samme periode. Spennende!
Lykke til med bilene dere skal hente. :)
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA