Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

Sveinal

Sitat fra: jakoys på fredag 11. juli 2014, klokken 17:30
Var innom Lier i går, torsdag. Stolpene er på plass uten deksel, betongfundament er støpt, men trafohuset var ikke påbegynt. Jeg kunne heller ikke se utstyr og materialer til dette noe sted. Men to mann jobbet jevnt og trutt med gruslegging mellom stolpene og annet.

Trafostasjon fra Lier elverk er montert opp 70-80 m syd for ladestasjonen. Det ligger rør fra denne til ladepunktene. Arbeidet hittil er utført av Oslo Vei. Heretter overtar vel montører forutsatt at noen finnes som ikke er på ferie. Jeg vil tro det går minst dn uke til før noen av oss kan lade.
Think City 2010 A123 Li-Ion, Solgt 4.6.2015
MB SLK;Daf33 i møllposen.
s85 19" grey met luft pano tech park-assist #3307 den 8.4.2013, 
11.10 "In Production";18.10 production complete; 2.11 in transit from the factory
22.11.13 10:00 utlevering Alna

S85D best jan '15 (farve og utstyr kopi av min nåv s85)
4.2.15 Entered the production queue VIN794xx (est late May); 13.3 delivery est June
22.4 in production; 25.4 in transit;27.5 beskjed om utlev
13.6 being prepared for pick-up; 17.6 kl 10:00 Utlevering

tessy

Håper den er klar Lørdag om en ukes tid.... :-)

kjellan

Aspøya : Var på motorsykkeltur og innom Aspøya og Fjordkroa (softis) i dag. Varmt !.

Som tidligare nemt, graving.

Mens eg satt der kom det vareleveranse  8) ::) 3 store pakker; 2 trekister med rød Tesla logo på og ein lang pakke med stolper.   

Dette blir bra ! ;)
Tesla Model S P85 Mars 2014 (Solgt)

Tesla Model S P85D  Mars 2015

Car-El

@hoffa
Æ e ganske så sikker på at din fru fortjener en god klem, med en hilsen fra mange TMS eiere som har ventet og ventet på oppstart av arbeide med denne SC.

@kjellan
Takk og takk for den informasjonen. Du har gjort deg vel fortjent til den softisen.


Hadde det vært meg som hadde observert disse tingene, så hadde vel jeg blitt buret inne. Grunnlag, for å forstyrre arbeiderne. Æ ville ha funnet en spade for å grave og prøvd å laste av utstyr for hand. Æ treng den SC oppe å gå rundt den 30. juli.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Amoss

Sitat fra: Car-El på fredag 11. juli 2014, klokken 20:44
Hadde det vært meg som hadde observert disse tingene, så hadde vel jeg blitt buret inne. Grunnlag, for å forstyrre arbeiderne. Æ ville ha funnet en spade for å grave og prøvd å laste av utstyr for hand. Æ treng den SC oppe å gå rundt den 30. juli.

Du får pakke med deg spade og hakke når du drar, så kan du kaste deg over jobben dersom den ikke er ferdig enda når du kommer ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

RaBalder

Sitat fra: Amoss på fredag 11. juli 2014, klokken 20:53
Sitat fra: Car-El på fredag 11. juli 2014, klokken 20:44
Hadde det vært meg som hadde observert disse tingene, så hadde vel jeg blitt buret inne. Grunnlag, for å forstyrre arbeiderne. Æ ville ha funnet en spade for å grave og prøvd å laste av utstyr for hand. Æ treng den SC oppe å gå rundt den 30. juli.

Du får pakke med deg spade og hakke når du drar, så kan du kaste deg over jobben dersom den ikke er ferdig enda når du kommer ;)

;D Det hadde vært noe. Ordnet litt fortgang med en ordentlig dugnad.  ;D  ;D

Car-El

Æ trur heller æ stoppe på Rema1000 og kjøpe mæ en pakke Duracell AAA så kan æ muligens klare mæ fram til Kristiansund.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Muffinman

Spørs om du ikke må ta med deg hakke og spade, Car-el. Ingen aktivitet i halv ni-tida i dag tidlig ihvertfall. De hadde gravd ei halv grøft og sperret området, og det var kommet en del materiell.

...kunne jo samlet en gjeng og tatt ei økt i helga? Og øl i pausene  ;D

Car-El

Tja, da får æ glemme Duracell og heller stjele lekespaden fra min sønn. Det fine er at etter å se meg gjøre noe så tar han etter. Så æ graver i 2-3 minutter så tar han over.

Kan bli noen interessante løsninger fra den krabaten på 22 måneder.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Muffinman

Du får spaden, han får øllen. På tide hvis han er 22 måneder!

ed1son

Støp og asfalt på plass på Lier/Kjellstad.
Ser egentlig ganske klar ut for Infratek til å starte å koble
2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Car-El

@Muffinman
Det der e ikkje den dommeste ideen æ har hørt! Du e inne på nokka dær. For om æ bare får den lille jævelungen (det e pappas sin lille go'klump det) til å forstå at han ikke kan kjøre bil når han har drukket øl.

Du skjønne (ikke no) at vi har litt krangel, min sønn og æ, om kæm som skal sitte bak rattet! (no skjønne du, kanskje)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

christian1986

Sitat fra: ed1son på søndag 13. juli 2014, klokken 00:23
Støp og asfalt på plass på Lier/Kjellstad.
Ser egentlig ganske klar ut for Infratek til å starte å koble

Muffinman

Sitat fra: christian1986 på søndag 13. juli 2014, klokken 13:07
Noen som tror den kommer opp i løpet av neste uke:)?
Me, me  ;D  Ville passet veldig bra i så fall.

Gladtrd

Over til mer aktuelle ladepunkter enn de i Norge, noen som vet byggestatus (med bilder) av ladepunkt i Nord-Tyskland?
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA