Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt Leaf. Hvordan aktivere carwing?

Startet av engelsen, mandag 03. juni 2013, klokken 12:22

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: OleJA på torsdag 12. juni 2014, klokken 22:05
Nå har vel ikke ordet 'klage', blitt brukt i sammenheng med å sende tilbakemelding til Tesla - isåfall har jeg oversett dette. Det er selvfølgelig snakk om å gjøre Tesla oppmerksom på at det kanskje finnes alternative plasseringer som er mer optimale, både for oss som brukere, og for Tesla som kanskje slipper å flytte en SC når E39 legges om. Det må da være en vinn-vinn situasjon får tilbakemelding på dette nå, så kan de kanskje revurdere plasseringen.

Slik jeg leser byggesøknaden er lokasjonen delvis valgt fordi netteier uansett skal oppgradere trafostasjonen der. Dermed kan Tesla kanskje slippe unna med et mindre anleggsbidrag istedenfor å betale for en hel trafo alene. Noen hundretusener spart er vel ikke å kimse av, og kan forhåpentligvis brukes andre steder ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Per Magnus

Vinjekroa (Åmot) skriver på Facebooksidene sine at det blir åpning der ila. juli. De hadde ikke noen mer presis dato å gi da jeg spurte om det.
Model X - 90

arnkl

Sitat fra: ofn på torsdag 12. juni 2014, klokken 18:52
Da bli det altså

Aspøya - Sandane - "litt nord for Bergen" - Aksdal

som kommer langs E39. Knarvik Senter eller der omkring er
vel da en mulighet for "litt nord for Bergen".

Knarvik er ganske sannsynleg. Men det er 360 km mellom Aksdal og Sandane, og Knarvik ligg 140 km frå Aksdal og 220 km frå Sandane. Altså ligg Knarvik noko langt sør viss ein tenker på ei plassering midt mellom.

Ei anna aktuell plasering kan vere Lavik ferjekai. Der er hotell like ved kaia, og det må uansett byggast trafo med stor effekt der, pga den nye batteriferja som skal setjast i drift i 2015. Lavik ligg 140 km frå Sandane og 220 km frå Aksdal.

Mellom Knarvik og Lavik kan eg ikkje sjå for meg nokon aktuell passering. Matre ligg ca. midt mellom og har naturlegvis masse "kortreist" straum tilgjengeleg, men manglar serveringsstad.

Eg har sjekka postlistene til Lindås, Høyanger og Masfjorden utan å finne noko.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Cato76

Hold your Horses!!!! Ikke send forslag om endring... Javel, er det kun jeg som er fornøyd med plasseringen? Ok da, jeg er X-Sandensar og Nordfjording og reiser til Sandane og Nordfjordeid årlig.  8)

Selv om det er vedtatt i stortinget at E39 skal legges i indre Nordfjord, så er jeg ganske sikker på at det bygges bro over Lote-Anda lenge før E39 indre ferdigstilles - Det kommer til å bli massiv kronerulling kjenner jeg Norfjordingene rett.  ;)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Dlikse



Var en sak om ladestasjon i Mosjøen i dagens "ekstrabilag" i lokalavisen.

arnkl

Sitat fra: Dlikse på fredag 13. juni 2014, klokken 12:26
Var en sak om ladestasjon i Mosjøen i dagens "ekstrabilag" i lokalavisen.

I postlista til Vefsn kommune er det eit dokument med tittel "AVTALE OM GRUNN TIL LADESTASJON FOR EL-BILER", men det er datert 31.03.2014 og det er nok litt tidleg til å vere frå Tesla. Desutan stod det i artikkelen at det enno ikkje var inngått nokon avtale.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

ed1son

Da er det rapportert at graving er satt i gang på Solli ;-)
2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Geirr

Ser ut som det sitter langt inne med ladestasjon i Aksdal. Klipper fra Tysvær Bygdeblad etter møtet 10.6. Dette er en fin illustrasjon av hva Tesla sliter med i bygde-norge:

Det blei ein lang og grundig dis- kusjon i formannskapet på tysdag, då politikarane behandla Tesla sin søknad om ein ny ladestasjon.
– Eg er skeptisk til dette, fordi alle forslaga om plassering er dår- lege, sa Ola S. Apeland (H).
Då saka var oppe i formann- skapet førre gong, utsette dei saka til administrasjonen hadde jobba fram fleire plasseringsforslag. Tysdag var seks alternativ med i saka. Flesteparten gjekk på ulike plasseringar inne på parkerings- plassen ved Aksdalsenteret og Tysværtunet. Eit alternativ var utanfor Hegren legesenter og eit på framsida av senteret, der bus- sane i dag parkerer.
– Alle som er ved senteret kan komme i konflikt med planane våre for Aksdal, og sju år er for lang tid, me skal vere i gang med ting lenge før det, påpeika Ape- land og Sigmund Lier (AP).
– Me har ingen reguleringsplan for akkurat dette området, heilt i vestre enden av parkeringsplassen, parerte Kristine Aurdal (KrF) og Torunn Vestbø Gjerde (V).
Ueinige
Ordførar Harald Stakkestad (H) sa at han er positiv til ei etablering, men at alternativet ved legesente- ret er det gunstigaste med tanke på utviling ved kjøpesenteret.
Rådmann Arvid S. Vallestad forklarte at Tesla garantert ikkje er interessert i å bygge ladesta- sjonen nokon annan plass enn ved senteret, antakeleg inne på parkeringsplassen.
– Elles blir nok ikkje dette noko av, sa han.
– Då ønskjer me å sende saka tilbake til administrasjonen, slik at teknisk kan få gå gjennom dette. Og sjå på kva ei etablering på par- keringsplassen eventuelt vil seie for framtida, sa Lier og Apeland – som fremma eit fellesforslag.
– De lagar storm i eit vassglas her. Dette er utelukkande positivt. De snakkar om at ladestasjonen ikkje må komme til hinder for fortettinga i Aksdal. Det er jo nett- opp etableringar som dette som skaper vekst. Dei som nyttar seg av ein slik ladestasjon kjem ikkje til å berre sitte i bilane sine mens
dei ladar, dei kjem til å nytte seg av kjøpesenteret. I tillegg er det snakk om ein miljøgevinst her, som me må ta omsyn til, kom- menterte Vestbø Gjerde.
–Egeruroaoveratdetarsålett på dette. Det er ikkje småtteri me snakkar om. Stasjonen skal huse 7-8 bilar. Han kjem til å ta plass og skape trafikk. Eg har vore med på gi dispensasjon i «enkle småsaker» før, noko som i etterkant har vist seg å vere heilt idiotisk. Her er eg redd me kjem til å angre, uttalte Apeland.
– Dette er store el-bilar som tar mykje plass og er blitt veldig populære. Det er rundt 100 av dei i distriktet. Om Aksdal blir einaste ladepunkt mellom Bergen og Stavanger så er det klart det blir eit trøkk her, nikka Sissel Hansen Tysse (H).
No har altså kommuneadmi- nistrasjonen fått saka i retur med beskjed om at teknisk skal gjen- nomgå ho skikkeleg med tanke på plasseringsmoglegheiter og konsekvensar.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Sharp

Ikke lett å forstå seg på politikerne i Aksdal kommune. De sier både at sentrum skal fortettes og at kjøpesenteret skal utvides, men at lading av "store el-bilar som tar mykje plass" vil skape trafikkutfordringer. Hvor mange Teslaer kan det være snakk om på en utfartsdag? Mellom 50 - 100? Det skal ikke så mye utvidelse av kjøpesenteret til for at man genererer like mye trafikk.

Lykke til Aksdal kommune med å skaffe kundegrunnlag til nytt kjøpesenter nå som dere trolig roter vekk sjansen til å bli et knutepunkt for elbilister  :)

eadie

Er typisk at bygdesulliker, som garantert ikke hsr noe forhold til elbiler selv, klarer å kødde det til. Helt borti natta
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

Geirr

Apeland, som fremstår som en av de fremste skeptikerne har mailadresse: ola.apeland@haugnett.no. Må si det frister å maile han for å fortelle hvor mange av mine kroner som ikke blir lagt igjen i Aksdal om de klarer å sulle dette til.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Bjoris

Heilt fantastisk. Dropp Aksdal å sats på Heiane på Stord!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

arnkl

Sitat fra: bjoris på søndag 15. juni 2014, klokken 20:06
Heilt fantastisk. Dropp Aksdal å sats på Heiane på Stord!

Desverre er Heiane ikkje så optimalt som Aksdal. På Aksdal får ein dekka både E39 og E134. Så dei som kjem sørfrå og skal over Haukeli får lada før Åmot.

Det idiotiske med denne saka er jo at neste møte i formannskapet ikkje er sett opp før 26. august. Dvs. at nokon superladar ikkje kan vere på plass før langt ut på hausten.

Det kan nok vere ein god ide å sende mail til medlemmane i formannskapet, for å påpeike kor viktig denne superladaren er for Tesla-eigarar, og at det kan gi store inntekter til næringslivet i Aksdal. Men for all del: Skriv sakleg og høfleg, noko anna vil vere kontraproduktivt.

Mailadressene til formannskapet ligg her: http://82.134.72.197/eInnsynTK_A/utvalg/Details/2
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Per Magnus

Vanvittig snevert av politikerne i Tysvær! Dette er nok sannsynligvis også en sak for Haugesunds avis.
Model X - 90

Oreo

Det er nesten helt utrolig å lese om slike "skeptikere" som får en kjempe mulighet servert på sølvfat. Kjenner jeg er mer og mer for kommunesammenslåinger.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA