Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av petersv, fredag 24. mai 2013, klokken 10:20

« forrige - neste »

Jimpec

En ferdig klargjort strålende signatur red i høstsol fortjener å bli vist frem.

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

teslaslaven

acschmi

Sitat fra: Jimpec på tirsdag 24. september 2013, klokken 22:39
En ferdig klargjort strålende signatur red i høstsol fortjener å bli vist frem.

Jeg er den stolte eier, takk for strålende utført jobb Jimpec!

19quiz76

Ser jeg har begått en kardinaltabbe og ikke notert felgrens blant must-haves!

Gå for P21S (http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_33&products_id=275&zenid=4580f2832e88a027e3c8705cdca9d410)

eller Rim7 (http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=71_78&product_id=485).

Begge linker er til 5-litersdunker, rett og slett fordi du vil rive deg i håret over at du ikke kjøpte mer når den fislete halvliteren er tom etter to vask ;)
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Jimpec

Stjärnagloss Hjul eller Bilberry Wheel Cleaner er utmerkede alternativer til felgrens ovenfor. Billigere og holder veldig mye lenger ettersom de er beregnet for å tynnes med vann. Ikke stor forskjell på hvor effektive de er heller.

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

DavidRS

En nydelig Tesla Model S P85 polert etter klargjøringen fra Tesla.
Som veldig mange andre Tesla var denne relativt dårlig klargjort, og hadde mye kjørespor etter polermaskin og manglet glans. Ta kontakt for å få vite hva som er gjort med denne. :)

David.

Øyvind.h

Noen som kan anbefale detailer i Oslo? Ser på DCN at det ligger en liste over folk i Oslo der, men der står bare brukernavnet på DCN og ikke kontaktinfo. Og jeg aner ikke hva slags kvalitet de leverer på arbeidet annet enn at de står tilgjengelige i Oslo.

Noen tips (enten på PM eller i tråden)?

Må for øvrig være en av få som har fått en pent klargjort bil fra Tesla. Ingenting å utsette på klargjøringen.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

DavidRS

Jeg er i Drammen hvis du gidder å kjøre litt. :)
Forøvrig har jeg lite kjenskap til de som bor i Oslo, men Alien Autospa kan anbefales, holder vel til like på utsiden av Oslo. www.alienautospa.no :)

toppi

Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 25. september 2013, klokken 21:38
Noen som kan anbefale detailer i Oslo? Ser på DCN at det ligger en liste over folk i Oslo der, men der står bare brukernavnet på DCN og ikke kontaktinfo. Og jeg aner ikke hva slags kvalitet de leverer på arbeidet annet enn at de står tilgjengelige i Oslo.

Må for øvrig være en av få som har fått en pent klargjort bil fra Tesla. Ingenting å utsette på klargjøringen.

http://www.brynildsenautospa.no/
Ligger like ved Ås, 20 min fra Oslo.
Min står der nå til full Spa behandling  ;D
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

testO

Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

DavidRS

el-fanboy

Sitat fra: toppi på onsdag 25. september 2013, klokken 22:58
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 25. september 2013, klokken 21:38

http://www.brynildsenautospa.no/
Ligger like ved Ås, 20 min fra Oslo.
Min står der nå til full Spa behandling  ;D

På hjemmesidene til Brynildsen står det at det ligger i Moss, har de avdeling i Ås også? Hadde tenkt å bruke dem, men Moss blir litt langt unna med tanke på logistikken.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

ducktolate

Scandicshine lå på Verdal sist jeg handlet derfra?

Neemaz

Fikk igjen min fra Swissvax avd. Lillehammer idag, må si meg meget fornøyd. Vart rett og slett nydelig  :).
Klargjøringsjobben hos Tesla var mildt sagt horribel og poster også med ett bilde til skrekk og advarsel til dere andre! 
Har allerede sendt en klagemail på dette til min DES, så muligens det kan hjelpe litt for dere senere i utleveringen ihvertfall.

prophan

cdabel og andre,
Jeg er også i Bergen, og selv om den grå bilen ikke skal leveres før i januar, har jeg begynt å snuse på lakkbehandling.

Jeg har tidligere brukt Glare på mine biler, og er fornøyd med produktene, men bilen bør poleres annen hvert år. Men må innrømme at de 3 siste årene har jeg ikke påført noe på den røde lakken, og den har holdt seg bra, selv om bilen har stått ute i 4 år nå.

Har også hatt en Nissan Leaf til Ditec- personlig er jeg ikke helt superimpressed, det kommer swirls på den sorte lakken uansett, og kan ikke merke at det er lettere å holde bilen ren, versus Glare som jeg har påført selv.
Jeg har lest mer om Opti-Coat og lurer på om jeg skal gå for denne, produsenten hevder at Coaten skal være permanent.
Fikk du utført Opti-coat hos Raa-Detailing, og ble du fornøyd? Noen som har erfaringer med Opti-Coat og varigheten + motstand mot swirls?
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA