Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Japan Leaf bestilt

Startet av Oreo, fredag 17. mai 2013, klokken 08:56

« forrige - neste »

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Øggen

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 17. april 2017, klokken 00:13
Sitat fra: Cirion på søndag 16. april 2017, klokken 14:31
http://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/na-har-paske-ken-hjem-startet/3423332376.html

Ikke bra med plastpose oppå hattehyllen. Særlig ikke i påsken hvor en haug idioter er ute og låner pappas bil mens pappaene er i syden med den nye sekretæren.

Ordtaket " På seg sjøl, kjenne en andre"  e kanskje passende her?? :police:
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Muffinman

Sånn bortsett fra at ordtaket ikke kunne vært mer feil. Burde vært "på seg selv kjenner man IKKE andre". Folk er ufattelig forskjellige :)

Amoss

Sitat fra: Muffinman på mandag 17. april 2017, klokken 12:17
Sånn bortsett fra at ordtaket ikke kunne vært mer feil. Burde vært "på seg selv kjenner man IKKE andre". Folk er ufattelig forskjellige :)

... og det er nettopp hva du kan lese "mellom linjene" i det ordtaket slik det er :)

... men klart, klarer man ikke å lese "mellom linjene" antar man vel at ingen andre kan det heller ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

ToWalkOrDrive

Det var i hvert fall ikke pappaguttens feil at han ikke måtte ta den kjipe samtalen til faren: "Øh.....det har skjedd någe....øh.....du vett Dirdal....øh....".
Jeg visste ikke det var mulig å være 3 i bredden på 6,3 meter bred vei uten at noe er borti noen, men det går visst helt greit. Jeg holdt på å kjøre forbi, og så gjør bilen foran meg det og, sånn ca 3 meter før jeg var på siden...
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

lunitiks

Mellom linjene kjenner man på seg selv
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

ToWalkOrDrive

Sitat fra: lunitiks på mandag 17. april 2017, klokken 18:50
Mellom linjene kjenner man på seg selv

Veien var for smal for linjer...pappagutten hadde forøvrig ligget bak denne pensjonisten (som lå 10 under fartsgrensen) i flere kilometre. Når han endelig mannet seg opp til å kjøre forbi ble det for mye å tenke på, verken speil eller dødvinkel ble sjekket.

Judge not, and ye shall not be judged: condemn not, and ye shall not be condemned: forgive, and ye shall be forgiven.

...så de linjene går nok en annen vei...
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

JorgenM

Trodde i et lite øyeblikk at 3. verdenskrig var igang da jeg sjekket Dagbladet.no nettopp ja...  Lenge mellom de bruker så store bokstaver :laugh:
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

lunitiks

Føkk bytte av parkbremsen mistenker jeg kan være en omstendelig affære. Ikke som "setebelte-sjekken" vi hadde for litt siden... Noen som vet hvilken arbeidsoperasjon som er involvert?

Egen tråd på dette, forresten?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Knut Røe

What, er det ikke en OTA fiks dette her?

Avh

Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA