Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: kango å rekkevidde forlenger

Startet av petter.dahlgren@bring.com, søndag 12. mai 2013, klokken 18:02

« forrige - neste »

petter.dahlgren@bring.com

Ikke særlig fornøyd med både respons (dårlig tone i telefonen av stressa og lite hyggelige servicefolk) og ditto kapasitet på når de kan ta inn bilen min både på Billingstad og Rud (tidligst 22.mai). Dyre er de også (3400 og 3300). Synd jeg ikke har en ion. På Skøyen tar bertel o Steen kun 1300,- , men server kun eget merke. Har noen en bedre ide? Ringte Citroën Norge for hjelp, men ga opp etter 17 min. med pausemusikk. Skulle hatt bilen inne mellom 11.-22. Mai... Er det noen som vet råd?
Kjøre C-Zero igjen. Toppers bil!

TS

Jeg vet ikke hvordan det er med service på elbil hos Autobjørn, men det er hyggelige folk http://www.autobjorn.no/workshop
Lambertseter , Oslo syd
De selger endel C-zero...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Mr.Zero

Sitat fra: petter.dahlgren@bring.com på tirsdag 30. april 2013, klokken 18:45
Ikke særlig fornøyd med både respons (dårlig tone i telefonen av stressa og lite hyggelige servicefolk) og ditto kapasitet på når de kan ta inn bilen min både på Billingstad og Rud (tidligst 22.mai). Dyre er de også (3400 og 3300). Synd jeg ikke har en ion. På Skøyen tar bertel o Steen kun 1300,- , men server kun eget merke. Har noen en bedre ide? Ringte Citroën Norge for hjelp, men ga opp etter 17 min. med pausemusikk. Skulle hatt bilen inne mellom 11.-22. Mai... Er det noen som vet råd?

Prisene er omtrent like det Motorforum tar. Jeg hadde ringt Rud en gang til. Gutta på Autoco er normalt sett veldig greie å ha med å gjøre! Ellers så er jo Autobjørn en solid forhandler med bra omdømme. At BOS kun tar kr.1300,- for servicen, er jo nesten utrolig. Det er jo ikke mere enn hva de fakturerer pr. time... AutoElite på Ski skal få ta min når go'vogna fyller år. Har passert 10.000 km, men når mijauen skal inn først på 20K, ja da kan min rulle like langt..
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Olemann

Ja, den prisen er utrolig, og heller ikke sant. Hadde nettopp min iOn der på Skøyen, hyggelige folk, men liten peiling på kunder..(i alle fall i kundemottak som antok jeg ikke visste forskjellen på 12V batteriet og drifts-batteriet og jeg måtte høre på en 2 minutters dosering før jeg slapp til, og jeg måtte gi en dosering om sulfatering av bly-batterier før fyren oppdaget at han snakket med et med-menneske som muligens hadde noe mellom ørene fra før.

Men til saken;  Service kostet nesten kr. 3.000.- inkl. pollenfilter, MEN på 1. service på biler som er under 1 år kan man velge bort det og da koster det ca 1700.-  Alt inkl. mva.   

Jeg surfet litt rundt, og det er med/uten pollen-filter som gjør det store utslaget.

Ole

[/quote]

Prisene er omtrent like det Motorforum tar. Jeg hadde ringt Rud en gang til. Gutta på Autoco er normalt sett veldig greie å ha med å gjøre! Ellers så er jo Autobjørn en solid forhandler med bra omdømme. At BOS kun tar kr.1300,- for servicen, er jo nesten utrolig. Det er jo ikke mere enn hva de fakturerer pr. time... AutoElite på Ski skal få ta min når go'vogna fyller år. Har passert 10.000 km, men når mijauen skal inn først på 20K, ja da kan min rulle like langt..
[/quote]

breitling

Jeg hadde min iOn på 1.service (1 år og 14000 km) hos BOS Skøyen. Prislapp: kr. 1800. De byttet ikke kupefilter. Kun en skvett av spylevæske. Og utvendig vask inkludert.
Oslo
2017 MB B250e Edition "Eldina2"
1975 MB 280S

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA