Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Planlagte modifikasjoner av Model S

Startet av hkaspenberg, søndag 28. april 2013, klokken 09:38

« forrige - neste »

hkaspenberg

Har ikke regnet på om dette er så veldig gunstig, men en pris på 240K inkl vinterhjul på lettmetallfelg, reg, klargjøring og 3-års service er vel ikke så "gæli" ?

http://www.naf.no/Alle-saker/Medlemskap/Fordeler-bilhold/Nissan-Leaf/?utm_source=nb13-04a&utm_medium=email&utm_campaign=nyhetsbrev13-04a

Dette gjelder tydeligvis japanskproduserte biler så langt lageret rekker.

;-D Hans

(Postet først i feil forum, slettet)
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

sla

Hadde jeg ikke allerede kjøp så hadde jeg gjort det nå :D
Nissan Leaf 2012 - Ålesund
Siden 29.9.2012 - 44 444km

Dj_Devil

Gaaaa at eg ikke fikk med meg dette rett før eg allerede har kjøpt meg en.
Kunne spart meg noen tusen lapper.
Ga opp og prøve konvertere min Opel Calibra.
Er stolt eier av Nissan Leaf 2012 mod.

Silkefot

Noen som vet om tilbudet med lån av SUV også gjelder her?
Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

bagos

Hei
Snakket med forhandler i dag. Tilbudet om leiebil gjelder ikke her.
Service i 3 år er vel verdt totalt ca 12.000,-

Synes dette virker som et godt tilbud. Tilsvarende pakke med den nye (Euro) modellen har jeg beregnet til ca 44.000 ekstra i forhold til dette tilbudet. Har fått en pris på ca 270' på den nye modellen levert Trh inkl vinterdekk på felg.
Så må man gjøre en vurdering om det som er nytt på den nye modellen er verdt differansen. Jeg heller mot at dette er et godt kjøp.

Arild

FLEA

Sitat fra: bagos på fredag 19. april 2013, klokken 18:42
...Har fått en pris på ca 270' på den nye modellen levert Trh inkl vinterdekk på felg...
Hvilken av utstyrsvariantene av den nye modellen er det du snakker om? Det er litt vesentlig.

bagos

Sitat fra: FLEA på lørdag 20. april 2013, klokken 13:13
Sitat fra: bagos på fredag 19. april 2013, klokken 18:42
...Har fått en pris på ca 270' på den nye modellen levert Trh inkl vinterdekk på felg...
Hvilken av utstyrsvariantene av den nye modellen er det du snakker om? Det er litt vesentlig.
Godt poeng, jeg tenkte da på modellen i midten, Acenta modellen. Synes det er mest naturlig å sammenligne med i forhold til dagens modell.

Mulig prisene ramler med i juni/juli når den nye modellen kommer. Og bruktprisen vil sikkert også ramle en del.
Regner med at jeg legger inn en bestilling på dette tilbudet i starten på neste uken.

lancerEvo

Benyttet meg av tilbudet og bestilte en sort idag. De regnet med å gå tom ganske raskt og var usikker på hvor mange de fikk inn.

Mvh
Mvh

2002 Mitsubishi lancer evolution 7 RSII
2010 Mitsubishi ASX
1995 Mazdax626 -> 2013 Nissan leaf

bagos

Jeg har jeg slått til på NAF tilbudet, da er det bare å vente noen dager på at bilen blir levert.

Sammenlignet med US import og "norske" brukte Leaf som ligger på Finn.no synes jeg dette er et godt tilbud. Differansen blir meget liten og da velger jeg ny bil (hadde ikke trodd jeg skulle kjøpe ny bil noen gang.....)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA