Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

Amper

det er tomten på andre siden av IKEA lageret.. i følge google.. men jeg har ikke lagt merke til noe bygg der.. men har ikke vært der på en god stund..
P85D :o)

mrjalle

Sitat fra: den12mann på onsdag 31. juli 2013, klokken 18:25
Svanholmen 19? Trodde VW/Audi/Skoda okkuperte hele det bygget?

De tror jeg holder til i Vassbotnen 18?

Jimpec

Det står vel ikke noe bygg der i dag? (Må nesten kjøre bort å se - 500 m fra kontoret).

Uansett er det en utmerket plassering de har kommet frem til. Rett i nabolaget ifht BMW, Audi, Merceded m.fl. og i tillegg god adkomst fra alle retninger (Sola, Sandnes, Stavanger). Gleder meg til jeg kan reise bort og hente mitt eks.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Amper

her (A) er svanholmen 19 i følge google maps...
P85D :o)

Kallagtunet

Kanskje de satser på å sette opp ett partytelt :D

Elmo

Skulle til å påstå at kommunenes GIS-kart-tjeneste ofte har mere oppdaterte bilder enn Google og Finn, men det hjalp lite.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

mrjalle

Ser ut som jeg har bomma på nummeret her. Brukte gulesider.no for å finne adressen til firmaet min bekjente jobber.

Skal se om jeg finner visittkortet hans når jeg kommer hjem fra hytta i kveld....

laumb

Ikke noe mer nyttig i matrikkelen.

Obba

Kjørte forbi nettopp og det er ikke noe bygg og heller ingen anleggsaktivitet på tomten. Hvis adressen stemmer blir det nok ikke September i år at Telsa åpner i Stavanger/Sandnes.

Amper

her er eksiterende bilforhandlere på Forus tatt fra gulesider.no

P85D :o)

eclipse

Sitat fra: Obba på torsdag 01. august 2013, klokken 10:35
Kjørte forbi nettopp og det er ikke noe bygg og heller ingen anleggsaktivitet på tomten. Hvis adressen stemmer blir det nok ikke September i år at Telsa åpner i Stavanger/Sandnes.

Når jeg prøvekjørte i Stavanger i Juni fikk beskjed om at Tesla nesten hadde en avtale om bygg på gang men at det glapp (Bavaria på Forus). Mitt inntrykk var at de var på jakt etter eksisterende bygg i Forusområdet. Plutselig dukker det opp :-)
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

mrjalle

I følge egne nettsider holder både Partner Tre, Swedal og Fjord- og Fjellhytter til i Svanholmen 19. Det er i hvert fall bygningen disse tre holder til jeg mener.

Jimpec

Det er første bygning vest for punktet som Google Maps viser til. Det må da være god plass i hallene der fot tiden. Bra valg.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Obba

Ja, det høres ut som et realistisk alternativ. Adressen dit er Vestre Svanholmen 13 i følge kartet:

Oreo

Det er nå ihvertfall ledige lokaler der
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA