Er tiden for Tesla over?

Startet av fortoggale, onsdag 23. oktober 2024, klokken 21:40

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Dagens tweet til offentlige ansatte fra Elon Musk, tør ikke tenke meg hvordan det er å jobbe for denne psykopaten.

Consistent with President @realDonaldTrump's instructions, all federal employees will shortly receive an email requesting to understand what they
got done last week. Failure to respond will be taken as a resignation.

hELgenen

Sitat fra: Strøm Tycoon på lørdag 22. februar 2025, klokken 22:11Dagens tweet til offentlige ansatte fra Elon Musk, tør ikke tenke meg hvordan det er å jobbe for denne psykopaten.

Consistent with President @realDonaldTrump's instructions, all federal employees will shortly receive an email requesting to understand what they
got done last week. Failure to respond will be taken as a resignation.

Tiden er forhåpentligvis snart over for Musk..hvordan i alle dager kan folk støtte en slik drittsekk?

daktari

Det der er jo en form for terror og trakassering. Som om én fyr skal kunne forstå hva alle ansatte i staten driver med på et detaljnivå.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Ingeniøren

Er vel slik det alltid har vært i Tesla. Ingen har turt å handle på egenhånd, alt må til statene for godkjenning.
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

tronde

Engelskmennene har også sin måte å si ting på. Kan nok være at de siste ukene vil gå inn i historien om hvordan man ikke skal drive markedsførimg i fremmede land.

filtvet

Så barnslig, skammer meg mer over å kjøpe vg og dagbladet.

RJK

Sitat fra: filtvet på onsdag 26. februar 2025, klokken 12:28Så barnslig, skammer meg mer over å kjøpe vg og dagbladet.

Kjøper? Leser på nett! ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

filtvet

Trengs flere konservative nå, tiden for woke, dei og eu er over. Vi har fått det stadig dårligere år for år siden de tok over.

hELgenen

Sitat fra: filtvet på torsdag 27. februar 2025, klokken 08:41Trengs flere konservative nå, tiden for woke, dei og eu er over. Vi har fått det stadig dårligere år for år siden de tok over.

Hvem tok over? Du må huske på at inflasjonen vi har hatt de siste årene i bunn og grunn skyldes korona og ukraina krigen. Faktisk har USA klart seg bemerkelsesverdig bra sammenlignet med andre land - men misnøyen har vært svært stor der.

vinterdekk

Sitat fra: filtvet på torsdag 27. februar 2025, klokken 08:41Trengs flere konservative nå, tiden for woke, dei og eu er over. Vi har fått det stadig dårligere år for år siden de tok over.

Ordet *konservative* er nå blitt ganske utvasket. Det er ikke mye konservativt over å true allierte med handelskrig og skape usikkerhet rundt en 76 år gammel kryss-atlantisk allianse, eller deregulering av fossilindustrien. Men ved noen poeng rundt bl.a. abort og skolebøker så får republikanere stemmer fra konservative velgere .. Trump liker vel ikke EU fordi det setter Danmark i en sterkere posisjon, og fordi EU ikke kan ta imot mat som er produsert etter amerikansk standard .. det virker fjernt fra konservatisme.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

automat

Demonstrasjoner ved flere enn 50 av Teslas utsalg i USA på lørdag.

«'Tesla Takedown' protesters gather outside showrooms to rally against Elon Musk's role with DOGE»

https://edition.cnn.com/2025/03/01/business/tesla-takedown-musk-doge/index.html

Aftenpostens versjon:
Store protester ved Tesla-utsalg i USA

Demonstranter samlet seg lørdag ved Tesla-utsalg over hele USA for å protestere mot Elon Musk og Trump-administrasjonens omfattende kutt i offentlig sektor.

https://www.aftenposten.no/verden/i/3MwxjM/store-protester-ved-tesla-utsalg-i-usa
Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA