Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Performance vs. Standard

Startet av Rico, fredag 11. januar 2013, klokken 20:58

« forrige - neste »

BE

Jeg skal klare å legge en widget på hjemmeskjermen  :D

Uansett, sørg for at versjonen med widget koster noen kroner. Jeg er nok ikke den eneste som er interessert, og noen lommepenger for innsatsen har du absolutt fortjent.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

ehaarberg

Hei

Har nå satt meg ned og testet litt, og lurer litt på følgende (Jeg hadde aldri gammel versjon som fungerte); Hvorfor angir jeg to tidspunkt når jeg skal sette timer, og hva er evt. de to forskjellige tidspunktene til? 
Sendes oppstarten fra telefonen, eller er tiden lagret i bilen slik at telefonen i utgangspunktet kan ligge i flightmodus?

Jeg er også veldig interessert i en widget, og har ingen ting i mot at det koster noen kroner.
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

gyathaar

Sitat fra: ehaarberg på mandag 07. januar 2013, klokken 12:45
Hei

Har nå satt meg ned og testet litt, og lurer litt på følgende (Jeg hadde aldri gammel versjon som fungerte); Hvorfor angir jeg to tidspunkt når jeg skal sette timer, og hva er evt. de to forskjellige tidspunktene til? 
Sendes oppstarten fra telefonen, eller er tiden lagret i bilen slik at telefonen i utgangspunktet kan ligge i flightmodus?

Jeg er også veldig interessert i en widget, og har ingen ting i mot at det koster noen kroner.
Det er bare et tidspunkt.. 2 dialoger.. dato og tid :)
Det fins ikke noen standard dialog i android for å velge både dato og tid samtidig, og har ikke implementert en egen dialog for å kunne velge begge ennå.. derfor 2 popups :)

Oppstartspunktet lagres i carwingsystemet et sted.. tror nissans servere sender en meldig til bilen når det valgte tidspunktet kommer.. det har dermed ikke noe å si om telefonen er avslått eller ikke på dette tidspunktet.

ehaarberg

Hmm, merkelig.  Jeg får tidspunkt-dialogen to ganger her...  Bruker en HTC One X+ med Android 4.1.1

Er det oppstartstidspunktet vi stiller?  Trodde det var når bilen skulle være oppvarmet som var tingen, men da skjønner jeg hvorfor jeg ikke helt fikk det til å virke :D
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

BE

I bilen stiller du når bilen skal være varm.

På applikasjonene, slik som denne, stiller du inn når klimaanlegget skal starte.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

sla

Dersom du har lyst på hjelp på Android utviklingen, så kan det være jeg kan bidra.
Send en PM om det er av interesse :)
Nissan Leaf 2012 - Ålesund
Siden 29.9.2012 - 44 444km

Blip

Så bra at ungdommen (med god tid) kan overta:-)

• Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA