Ødelagt lakk etter innkjøring Kiwi Sandaker, Oslo

Startet av Jaronsen, lørdag 10. februar 2024, klokken 23:40

« forrige - neste »

Ellemelle

Sitat fra: Jaronsen på torsdag 06. juni 2024, klokken 10:31Tusen takk for nyttige tips og svar! Ja, medfører også et bonustap. Forhørte meg med proff detailer som mente dette måtte lakkeres om det skulle bli som før skaden inntraff.

Tar saken med Kiwi i første omgang etter å ha hørt med Enter hva det økonomiske tapet av å bli satt ned i bonus blir.
Selv om det begynner å bli en klisje det å true med pressen, ville jeg ha truet Kiwi sentralt med presseoppslag hvis den lokale Kiwi ikke tar ansvar.
Ikke noe TV Hjelper deg, men heller vanlige nettaviser, i verste fall Motor (de liker sånt). "Kiwi skulle spare hundrelapper i oppvarming, ødela kundenes biler for hundretusener"

Ingeniøren

Har du snakket med ditt forsikringsselskap - om du tar det på din forsikring er det jo de som betaler !

Synes svaret du har fått konkluderer helt feil. De har montert feil system for å holde kulda ute, noe som brukes der man kjører med truck og ikke bil.

Ville ikke gitt meg her men i stedet fått ditt selskap ta dette med motparten/gårdeier !
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Ingeniøren

Sitat fra: Handyman på fredag 07. juni 2024, klokken 23:17Det er jo forsikringsselskapets svar han gjengir.

Ok, leste feil - trodde det var motpartens, noe som hadde vært å skjønne, men at Enter ikke stiller opp for egne kunder er jo håpløst. Har man ikke gjort noe feil så skal man da ikke måtte ta dette på sin kasko. Tydelig at de tjener en del på bonustap.  Bytt selskap sier nå jeg..
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA