Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: "Forenklet" test av batterier og motor

Startet av Øyvind.h, tirsdag 11. desember 2012, klokken 20:59

« forrige - neste »

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

RunarBT

#121
Sitat fra: øystein hennum på onsdag 30. januar 2013, klokken 14:45
Er det noen i fra Drammen som har reservert mod s :D

Konnerud her

JohanH

Ja da, Model X også. Og en kompis av meg på Konnerud har også en X reservasjon. (Vi reserverte begge Model X så fort det lot seg gjøre, egentlig så overførte jeg penger en dag før ham, men han fikk P#2 og jeg fikk P#5)  :)

Lanber


Quattro

Er ikke denne tråden en Model S reservasjonsoversikt?
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

RSandven

Hei! Trodde aldri jeg skulle melde meg inn i et elbilforum, men i går tok jeg steget å bestilte!
Venter på reservasjonsnummer. Er fra Notodden hvis det skulle vært interessant :)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

DaX

Sitat fra: RSandven på torsdag 14. februar 2013, klokken 11:50
Hei! Trodde aldri jeg skulle melde meg inn i et elbilforum, men i går tok jeg steget å bestilte!
Venter på reservasjonsnummer. Er fra Notodden hvis det skulle vært interessant :)
Grattis! Du kan legge inn hvor du er fra i kartet når du får reservasjonsnummer (se 1.post).

http://www.zeemaps.com/map?group=295135
- To add a marker, use the Additions/Add Marker - Simple drop-down.
- Use your reservation number as the "Name", e.g. "P1635" or "S42 (EU)"
- Please follow the color-coding convention in the legend at the bottom: red=Signature; purple=general
- Production; light purple=R list.
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

RSandven

#127
Takk for det  :)
Har lagt inn, men er litt treghet i systemet.

Edit: Fikk #2836 i dag.
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Morten Sandvik

Bergen

2891 .... Svart/ svart Performance Plus

5YJSA2DP1DFP19452

jkirkebo

Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Øyvind.h

Flere poster på US forumet antyder at de har sluttet å gi ut P-numrene på Model S. Dvs. om man ikke klarer å utlede RN-numrene klarer vi ikke lenger beregne reservasjonstakten, og vi må vente på kvartalspresentasjonene.

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Epleskreller

Sitat fra: Øyvind.h på mandag 25. februar 2013, klokken 13:35
Flere poster på US forumet antyder at de har sluttet å gi ut P-numrene på Model S. Dvs. om man ikke klarer å utlede RN-numrene klarer vi ikke lenger beregne reservasjonstakten, og vi må vente på kvartalspresentasjonene.

Kanskje like greit, så vil ikke så mange føle seg forbigått når bilene ikke leveres i sekvens etter nummerene.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Nuvolari

Sitat fra: Epleskreller på mandag 25. februar 2013, klokken 15:24
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 25. februar 2013, klokken 13:35
Flere poster på US forumet antyder at de har sluttet å gi ut P-numrene på Model S. Dvs. om man ikke klarer å utlede RN-numrene klarer vi ikke lenger beregne reservasjonstakten, og vi må vente på kvartalspresentasjonene.

Kanskje like greit, så vil ikke så mange føle seg forbigått når bilene ikke leveres i sekvens etter nummerene.

Musk sier de begynner å levere TMS i europa i juni/juli. Videre sier han at de begynner med å levere i norge:

http://www.bloomberg.com/video/musk-expecting-30k-40k-model-s-demand-per-year-BbCgSNG9QnyEcVy0V_52cA.html
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

ELbilist1

Er det noen av oss vanlige (Ikke signatur) som har begynt å konfigurere bestilling???
Jeg har nr 2xx
:) Ren nytelse, hvær dag!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA