Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvem monterer dekk i Oslo-området

Startet av OlaR, torsdag 05. oktober 2023, klokken 13:35

« forrige - neste »

OlaR

Er det noen som har tips til hvor man kan få montert og balansert dekk som er kjøpt på internett?
Takknemlig for svar!

ToWalkOrDrive

Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: OlaR på torsdag 05. oktober 2023, klokken 13:35Er det noen som har tips til hvor man kan få montert og balansert dekk som er kjøpt på internett?
Takknemlig for svar!
Så lenge du ikke har utstyret for å gjøre dette selv, er vel i realiteten eneste mulighet å stikke innom et verksted eller en dekkshop og høre hva de skal ha for jobben.

Men rene dekkshops kan fort være mindre velvillige enn merkeverkstedet eller frittstående verksted, når du har valgt å ikke kjøpe dekk fra dem. Spesielt på steder der de uansett har temmelig stor pågang og grei inntjening allerede.

Endel av disse vaskehall-stedene har og utstyr til å skifte dekk på felger, og for å balansere hjul. Der tar de nok slike oppdrag med stor vilje. Og grei pris for jobben får du nok med, i håp om at du heretter vil benytte dem for det de har av tjenester!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

geear

Sitat fra: OlaR på torsdag 05. oktober 2023, klokken 13:35Er det noen som har tips til hvor man kan få montert og balansert dekk som er kjøpt på internett?
Takknemlig for svar!
Mange av nettsjappene har samarbeidsverksteder over hele landet. Best å velge disse, da de åpenbart er åpne for å montere nettdekk.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: geear på torsdag 05. oktober 2023, klokken 15:43
Takknemlig for svar!
Mange av nettsjappene har samarbeidsverksteder over hele landet. Best å velge disse, da de åpenbart er åpne for å montere nettdekk.

Ja, var derfor jeg la inn link denne linken, som hadde en hel haug dekkskifteselskaper i Oslo https://www.dekk365.no/kundeservice/monteringsverksteder/oslo
Tesla Model Y                         2021-

OlaR

Takk for gode tips - dette ser ut til å kunne løse seg!  :)

Yamakazi

Noen som har prøvd Noddi??

Så på NAF at det er et firma som utfører hjulskift etc hjemme hos deg.

https://www.noddi.no

Electric cars in Norway

Yama... :+1: dette firma var ukjent for meg så jeg måtte google litt på FB. Og ser tilbakemeldingene er gode. Bra tiltak synes jeg. Men det er mange uker siden siste innlegg på FB. Men det trenger ikke bety noe. Ring de du.  https://www.facebook.com/noddiservices/

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA