Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Anbefalte servicesenter

Startet av Yamakazi, søndag 13. august 2023, klokken 11:11

« forrige - neste »

Yamakazi

Hei!

Hentet min ny Model 3 LR fredag, og er foreløpig veldig fornøyd.

Jeg må fikse et par ting som jeg la merke under inspeksjon, blant annet lakkskader.

Er det noe Tesla servicesenter som dere kan anbefale meg med tanke på god kundeservice, oppfølgning etc i Oslo område, evt. Drammen?

På forhånd takk :)

Klykken

Du MÅ melde fra i appen umiddelbart hvis du merket deg feil på lakk. Bildene bør aller helst være fra utleveringsstedet, for hvis ikke kan det bli vanskelig å få dette dekt på reklamasjon siden skadene kan ha oppstått i ettertid.

Ellers, et hvilketsomhelst tesla-verksted kan ta dette, for de benytter uansett innleid verksted til lakkering (gitt at det ikke er på "usynlige" plasser).
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Nihon

Har hatt blandet behandling i Hønefoss.
Første gangen jeg var der byttet de oppheng foran veldig raskt, tok ca 1.5 time fra jeg leverte fra meg bilen til jeg fikk den tilbake.
Andre gangen tok det over en dag før de startet på den og sendte ikke noe estimat til meg så når jeg ankom så fikk jeg beskjed om å betale nesten 20.000 for bytte av baklykter. Glasset i taket var ripet opp, men det oppdaget jeg ikke før noen måneder senere når jeg parkerte i en garasje med kraftig taklys.

Drammen er også en blandet opplevelse.
Kan ta en til to dager fra du leverer inn bilen til de faktisk starter å jobbe med den og hvis du er heldig så retter de på alt som er meldt inn, hvis ikke så må du levere den inn flere ganger for å få rettet på alt.
Fikk også beskjed at coax kabelen til kamera bak ble fikset med en firmware oppdatering så bytte var ikke nødvendig enda det var en aktiv tilbakekalling på den.

Tesla har fine biler, men hver gang jeg har den inne til service så angrer jeg sterkt på at jeg kjøpte Tesla.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Klykken

Sitat fra: Nihon på torsdag 21. september 2023, klokken 21:39Glasset i taket var ripet opp, men det oppdaget jeg ikke før noen måneder senere når jeg parkerte i en garasje med kraftig taklys.
Og skylden for den legger du på et SC du besøkte noen måneder tidligere?  ???
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Nihon

Sitat fra: Klykken på fredag 22. september 2023, klokken 09:39
Sitat fra: Nihon på torsdag 21. september 2023, klokken 21:39Glasset i taket var ripet opp, men det oppdaget jeg ikke før noen måneder senere når jeg parkerte i en garasje med kraftig taklys.
Og skylden for den legger du på et SC du besøkte noen måneder tidligere?  ???

Det er enten det eller så har noen brukt en nøkkel og klart å ripe opp glasset uten at Sentry mode har oppdaget noe.

Men ja, jeg skylder på dem siden bilen var full av poleringsmiddel på insiden etter at de hadde prøvd å polere krom listene bak så jeg tviler ikke på om de har lagt fra seg verktøy på taket mens de holdt på.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Stjerneglis

Noen som har prøvd det nye servicecenteret på Vøyenenga i Bærum? De holder til hvor Hyundai (BHN/Aaby Auto) tidligere hadde merkeverksted.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA