Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Webasto - duggproblem

Startet av Griffel, lørdag 09. februar 2008, klokken 21:46

« forrige - neste »

Griffel

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Cobos

Den aller første produksjonsmodellen har også blitt levert til Elon Musk idag/igår. Slik at formelt kan en vel si at den er i produksjon, riktignok med en midlertidig girkasse men la oss ikke henge opp i detaljer :)

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Silkefot

Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

Bjarne

Er det noen her som seriøst funderer på å anskaffe en Tesla? Prisen er jo ikke veldig avskrekkende tatt i betraktning at man får en rå sportsbil med sannsynligvis lave driftsutgifter, men jeg er usikker på hvordan det stiller seg med service og oppfølging. Vet jo at det er et par nordmenn som har lagt inn bestillinger, så da vil det vel bli en eller annen løsning.

Tesla er noe av det mest spennende som skjer på elbilfronten, og det er godt å se at de nå er i gang. Og det varmer hjertet at Lotus er med på laget, slik de var i samarbeidet med bl.a. Think og Zytek.

- Bjarne

cra

Jeg har seriøst lyst på en, men det er noen år igjen (håper jeg) før midlivskrisa kicker inn og jeg kjøper sportsbil og sparer til langt hår. (Det er rett nok ikke så lenge siden min bedra havldel begynte å hinte at det kanskje er på tide med en klipp)

At det blir mulig å få gjort service på den tviler jeg ikke på; se bare på den kompetansen som en del av brukerne på forumet her sitter på. Og det sitter sikkert slike folk rundt omkring i landet ellers også hvis noen av de avanbserte brukerne her ikke er innenfor rekkevidde. Jeg tror ikke noen av karene her opå forumet hadde vært tungbedte hvis de hadde sjansen til å få legge hendene på en slik, eller hva? ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Bjarne

Jeg tviler ikke på at det finnes kyndige elbilfolk rundt om i landet som sikkert hadde klødd i fingrene, men slike ting som garantier går ikke alltid så godt i hop med slik mekking. Det beste vi kan håpe på er vel at det blir importert såpass mange at ett eller flere firmaer finner det verdt å sertifisere seg for å ta service på disse bilene.

Uansett, skal bli festlig å se Jan Erik hvine rundt Rudskogen i en Tesla (det er nok bare et spørsmål om tid).

cra

Ja, noen med papirer på at de kan det de driver med (og ikke minst dermed reklamasjonsrett på repanrasjoner osv) vil selvfølgelig være å foretrekke. All ære til de pionerene som går foran og ordner alt selv! :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA