Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elektromagnestisk stråling i elbiler? Helsrisiko?

Startet av tkornstad, torsdag 22. november 2012, klokken 17:58

« forrige - neste »

tkornstad

Jeg har i 2012 kjøpt en i miev. Fikk med velkomstmappen fra Elbilforeningen, og informasjon om at første års medlemskap var betalt.

Det jeg lurer litt på om er jeg selv må foreta innmelding, eller om dette går automatisk ?? Har søkt litt på forumet, og på Elbilforeningens hjemmesider, men fant ikke noe konkret på dette.

Noen som vet ?
i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

el-snorre

Jeg vet!

Alle i-MiEV kunder blir automatisk registrert ved slutten av hvert kvartal. Ønsker man en raskere registrering er det bare å sende oss en epost på elbil@elbil.no med navn og adresse.
Øvrige leverandrører har litt ulik praksis, derfor anbefaler vi at man for å realisere medlemskapet raskt, sender oss en epost.

Det er verdt å merke seg at det å være medlem på forumet ikke er ensbetydende med å ligge i vårt medlemsregister. Dette av praktiske og personvernmesige grunner. Det samme gjelder kommentarfeltet på elbil.no. Litt tungvindt, men det er nå slik vi har gjort det.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

tkornstad

i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA