Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

Mebi

Sitat fra: Alli på torsdag 10. november 2022, klokken 13:56
Fikk SMS nå om å velge ønsket utleveringsdato ved å trykke på linken i SMS'en, men linken leder bare til en nettside der det står "page not found"...

Andre som opplever det samme?

Har svart på SMS'en og informert om ovennevnte. Frykter at svaret/hjelpen i retur kommer så sent at vi ikke får mulighet til å velge annet enn hva Tesla tildeler...

Bytt ut § med _ i linken eller bytt ut "no§NO" med bare "no".

Ser ut som linken har blitt formattert feil i SMS-en.

FFS

Fikk bekreftet levering nå, og gikk litt fort igjennom for å velge dato. Viser seg at det blir hjemlevering i Oslo og at den blir levert til gammel adresse. Selvfølgelig ikke mulig å endre adresse på min side.. Noen som har vært borte i dette problemet? Er ikke noe krise, men deilig å få den levert riktig sted
Y LR 19" Svart/Svart 18.05 Drammen/Oslo

HOFFERN342

Sitat fra: Selbyggen på torsdag 10. november 2022, klokken 14:13
Sitat fra: evz på torsdag 10. november 2022, klokken 13:11
Model Y Long Range Sort, sort  20", bestilt 29.06 levering Lillestrøm. Ikke mottat VIN. EDD 4 desember - 31 desember. Føler det spøker for 2022 :p

Forøvrig ganske skeptisk til kunderservice hos Tesla. Hadde jeg ikke kunne spilt The Witcher når jeg lader hadde jeg nok gått for noe tysk i stedet. Man må svare på telefon i det minste.

Er det ikke bare Model S og X (Plaid?) som kan spille disse krevende spillene?
Nei, nye Model Y og 3 har samme datamaskin som S og X. Så det er forventet å komme til alle bilene med Ryzen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Krissulf

Glad på dine vegne FFS! :) men blir sint på Tesla for at jeg tydeligvis har havnet bakover i køen.
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

Alli

Sitat fra: Mebi på torsdag 10. november 2022, klokken 14:18
Sitat fra: Alli på torsdag 10. november 2022, klokken 13:56
Fikk SMS nå om å velge ønsket utleveringsdato ved å trykke på linken i SMS'en, men linken leder bare til en nettside der det står "page not found"...

Andre som opplever det samme?

Har svart på SMS'en og informert om ovennevnte. Frykter at svaret/hjelpen i retur kommer så sent at vi ikke får mulighet til å velge annet enn hva Tesla tildeler...

Bytt ut § med _ i linken eller bytt ut "no§NO" med bare "no".

Ser ut som linken har blitt formattert feil i SMS-en.

Takk - fant det ut selv når jeg sammenlignet med tidligere linker. Var alt borte det meste av tidspunkter da vi fikk valgt, men fikk spikret en dato  8)

magne93

FFS

Sitat fra: Krissulf på torsdag 10. november 2022, klokken 14:29
Glad på dine vegne FFS! :) men blir sint på Tesla for at jeg tydeligvis har havnet bakover i køen.

Uff. Det var jo veldig rart. Ikke fått VIN heller?
Y LR 19" Svart/Svart 18.05 Drammen/Oslo

PolarCow

Sitat fra: Krissulf på torsdag 10. november 2022, klokken 14:29
Kan jo hende at du er i samme loop - bare ikke fått sms ennå? :)

Glad på dere som har fått sms's vegne, men er vel kun andre farger enn hvit som blir utlevert nå... (Skulle ha bestilt rød versjon den gang jeg bestilte skjønner jeg...  ::))

Btw: Noen som vet hvilken kai i Drammen Tesla'er blir losset av på?
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Model Y LR 2023 Svart/Svart 20"
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

snakkesalig

Slo til på den blå i inventory i dag. Fikk vin umiddelbart, og bilen har vært med HÖEGH COPENHAGEN. Noen andre som hadde bil på denne med utlevering i Drammen som vet ca hvor disse bilene er nå?

Odinpodin

Sitat fra: snakkesalig på torsdag 10. november 2022, klokken 15:45
Slo til på den blå i inventory i dag. Fikk vin umiddelbart, og bilen har vært med HÖEGH COPENHAGEN. Noen andre som hadde bil på denne med utlevering i Drammen som vet ca hvor disse bilene er nå?

Det gjorde jeg og...også fått vin, håper vi ikke må dele samme bil da ;)

snakkesalig

Sitat fra: Odinpodin på torsdag 10. november 2022, klokken 15:50

Det gjorde jeg og...også fått vin, håper vi ikke må dele samme bil da ;)

Hehe, bildeling ala Tesla? Sjekka nettopp og har fortsatt vin da..  har sendt deg PM.

Selbyggen

Ble veldig nysgjerrig på om dere nå har fått samme bil? Og hvordan det evt. løses 🤔

Odinpodin

Sitat fra: Selbyggen på torsdag 10. november 2022, klokken 16:15
Ble veldig nysgjerrig på om dere nå har fått samme bil? Og hvordan det evt. løses 🤔

Neida, var to forskjellige VIN ;)

Mebi

Tipper de er på Auto Energy som er i Drammen på mandag.

snakkesalig

Sitat fra: Mebi på torsdag 10. november 2022, klokken 16:29

Tipper de er på Auto Energy som er i Drammen på mandag.

Takk, det gir mening sånn dato-messig.

Det er ikke mulig å spore VIN på UEEC-båter lengre?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA