Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

ViktorS

Sitat fra: Krissulf på mandag 28. november 2022, klokken 13:21
Fikk VIN for en uke siden, men ikke kunnet spore. Håper den sitter på en trailer og ikke fortsatt på fabrikken..
Hvor kan man kunne spore dette?
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

peterka

Da ga jeg opp håpet for Hvit LR(junibestilling) og gjorde forandring til hvit P. Fikk bil med en gang :) :police:

ViktorS

Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

marsetbor

Sitat fra: peterka på mandag 28. november 2022, klokken 14:29
Da ga jeg opp håpet for Hvit LR(junibestilling) og gjorde forandring til hvit P. Fikk bil med en gang :) :police:

Gjorde du endring på nettsiden eller tok du kontakt med kundebehandler hos Tesla? Vurderer å gjøre det samme med vår LR fra mai, men sitter litt langt inne siden vi aller helst ikke vil bruke mer på bil enn vi allerede planlegger å gjøre.
Tesla Model Y 2023

mirrormatch

Her kommer julenissen!  [attachment id=0 msg=1077641]

Kim-

Da ringte tesla. Klar for levering av en avbestilt bil. Plutselig dårlig tid på å selge model 3
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Saberhagen

Hvordan fikk du til dette? Vurderer å gjøre det samme om det gir raskere bil.

peterka

Selger har hatt meg på oppfølging. var lei og 40 000 i forskjell betyr lite i den store sammenheng. Har egentlig ikke bruk for Performance, men eg får vere litt harry jeg også.

erikaak

Fikk endret periode til 9.des-24.des her også, etter å ha akseptert Tesla vision. Ordlyden er den samme som før, og får ikke sjekket VIN enda da jeg sitter med telefonen.
Nesten så jeg håper på julaften når jeg likevel har ventet så lenge. Dra dit med løsskjegg og reinsdyrhorn 🎅🏼
TM3LR (rød) aug 19, 38'km - Solgt mars 22.
TMYLR (hvit/svart/20") bestilt 12/3-22, utlevert 20/12-22.

peterka

Sitat fra: marsetbor på mandag 28. november 2022, klokken 15:18

Gjorde du endring på nettsiden eller tok du kontakt med kundebehandler hos Tesla? Vurderer å gjøre det samme med vår LR fra mai, men sitter litt langt inne siden vi aller helst ikke vil bruke mer på bil enn vi allerede planlegger å gjøre.
Selger har hatt meg på oppfølging dei siste vekene. Var forbanna når ingenting skjedde og dem som har bestilt senere fekk både sorte, blå og røde biler, men jeg som bestilte hvit hørte ingenting :(

peterka

Sitat fra: erikaak på mandag 28. november 2022, klokken 15:51
Fikk endret periode til 9.des-24.des her også, etter å ha akseptert Tesla vision. Ordlyden er den samme som før, og får ikke sjekket VIN enda da jeg sitter med telefonen.
Nesten så jeg håper på julaften når jeg likevel har ventet så lenge. Dra dit med løsskjegg og reinsdyrhorn 🎅🏼
Hva er Tesla Vision?

erikaak

Tesla vision er kameraer, og det som «tar over» for de tradisjonelle ultralydsensorene i fanger foran og bak. Visstnok litt prematurt og helst skulle jeg hatt sensorene. Er vel en forutsetning og akseptere for å få levert bil, så jeg aksepterte.
https://www.tesla.com/no_no/support/transitioning-tesla-vision
TM3LR (rød) aug 19, 38'km - Solgt mars 22.
TMYLR (hvit/svart/20") bestilt 12/3-22, utlevert 20/12-22.

peterka

Sitat fra: erikaak på mandag 28. november 2022, klokken 16:14
Tesla vision er kameraer, og det som «tar over» for de tradisjonelle ultralydsensorene i fanger foran og bak. Visstnok litt prematurt og helst skulle jeg hatt sensorene. Er vel en forutsetning og akseptere for å få levert bil, så jeg aksepterte.
https://www.tesla.com/no_no/support/transitioning-tesla-vision
Ok 2023 modell da då. Sikker det samme jeg får

Electroelectro

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA