Blir han Elon sin arvtager i Tesla? (Ja dette er clickbait, men likevel??)

Startet av goggo, lørdag 23. juli 2022, klokken 11:51

« forrige - neste »

goggo

Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Motorwatt

Regner med at han er kontraktsmessig bundet i lang tid. Fikk han forresten sparken?

ps. Når man leser årsaken, så fremstår han nærmest som en Musk-kopi. og det siste Tesla trenger...

..after a supervisory board vote forced Diess to step down from his four-year tenure following a series of missteps over strategy and communication style.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

goggo

Sitat fra: Motorwatt på lørdag 23. juli 2022, klokken 13:38
Regner med at han er kontraktsmessig bundet i lang tid. Fikk han forresten sparken?

ps. Når man leser årsaken, så fremstår han nærmest som en Musk-kopi. og det siste Tesla trenger...

..after a supervisory board vote forced Diess to step down from his four-year tenure following a series of missteps over strategy and communication style.

Tesla trenger jo noen som kan samarbeide med og ha fortrolighet hos Elon og også med alle de store  institusjonelle eierne.
Herbert Diess ville jo være midt i blinken for Tesla, men som du sier så har han sannsynligvis en sperreperiode eller no. Han får vel en adviser rolle eller noe i VW konsernet antar jeg.

Men det er jo lov å drømme. Jeg (og mine 6 Tesla aksjer...) mener han er akkurat hva Tesla trenger nå.
Men heldigvis for verden er det få som hører på meg når det gjelder finansielle råd :)

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA