Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla model 3 performance fra Kina

Startet av førategangtesla, fredag 17. juni 2022, klokken 20:16

« forrige - neste »

førategangtesla

Fikk nettopp svar fra tesla om at performance ikke kommer med senk lenger, men har et performance understell, ikke det samme som long range. Om det stemmer eller ei vet jeg ikke.

Men jeg har nå uansett bestilt, det er jo en fin bil selv om den ikke kommer senket.

Så blir det spennende å se hvordan det blir å kjøre elbil da.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: førategangtesla på torsdag 23. juni 2022, klokken 17:27
Fikk nettopp svar fra tesla om at performance ikke kommer med senk lenger, men har et performance understell, ikke det samme som long range. Om det stemmer eller ei vet jeg ikke.

Men jeg har nå uansett bestilt, det er jo en fin bil selv om den ikke kommer senket.

Så blir det spennende å se hvordan det blir å kjøre elbil da.

Gratulerer!! Det er egentlig et sinnsykt kupp med alt utstyret som er med som standard. I England koster tilsvarende bil 810.000, og engelskmenn foretrekker den mot andre superbiler...bensinbiler som er sykt mye billigere enn i Norge. Enormt responsiv bil.
Tesla Model Y                         2021-

jlan

Det stemmer sikkert, grafikken på bestillingssiden viser ihvertfall samme høyde når man veksler fra LR til P. 

Jeg lurer på om det betyr at det er mulighet for tilhengerfeste på P?
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

matho

Sitat fra: jlan på fredag 24. juni 2022, klokken 13:56
Det stemmer sikkert, grafikken på bestillingssiden viser ihvertfall samme høyde når man veksler fra LR til P. 

Er det fortsatt mulig å bestille hengerfeste til LR i det hele tatt da?

Sent from my iPhone using Tapatalk

jlan

2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

matho

Sitat fra: jlan på fredag 24. juni 2022, klokken 14:31
Sitat fra: matho på fredag 24. juni 2022, klokken 14:25
Det registreres ihvertfall biler med hengerfeste fortsatt:
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/?registreringsnummer=LRW3E7FR6NC557902
Ja se der ja!

Ikke sett eller hørt noe på det på over et år nå så trodde det ikke var mulig lenger

Oysteins

Sitat fra: matho på fredag 24. juni 2022, klokken 14:25
Sitat fra: jlan på fredag 24. juni 2022, klokken 13:56

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jada, bare send e-post til selger så legger de det til på bestillingen din. Koster kr. 10 000.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA