Peugeot 106 Electrique

Startet av JCBX, torsdag 23. august 2012, klokken 20:11

« forrige - neste »

JCBX

komplet P106 elbil med dårlige batterier

lettere adskildt for at sorterer def. batt. fra

orker ikke at fortsætte med disse NiCD

køb hele bilen som delebil eller køb de dele du står og mangler

PM for info ..........

elektrolux

Sitat fra: JCBX på torsdag 23. august 2012, klokken 20:11
Orker ikke at fortsætte med disse NiCD

Luksusproblem?

I Norge sås det fremdeles tvil om vi får lov å forbedre disse flotte bilene med LiFePo batteri, og dermed er "disse NiCd" fremdeles verdifulle.

De er da også til å leve med, men batteriovervåkning er absolutt en fordel, og nesten en betingelse etter bytte av enkeltblokker.

Ellers er jo LiFePo blokkene du har satset på fantastiske.

Kjørte Think Classic'en min 11,6 mil i forgårs  på kun 91,5 Ahr, og kunne fortsatt til 130 km før jeg hadde måttet lade. En P1+6 vi bygde hadde tilsvarende prestasjoner.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: elektrolux på fredag 24. august 2012, klokken 07:44
I Norge sås det fremdeles tvil om vi får lov å forbedre disse flotte bilene med LiFePo batteri, og dermed er "disse NiCd" fremdeles verdifulle.
Tvil var mildt sagt - etter informasjonen i Hans sitt siste innlegg om saken :o >:(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Elba

Kan du fortelle litt mer om bilen ? Årsmodell, km-stand, bra karosseri ? Hvor i landet står bilen ? Pris ?
Du kan eventuelt sende meg en e-post :  terje.mostrom@c2i.net

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA