Hovedmeny

Rattvarme SR+ MIC

Startet av teslaforum123, mandag 23. august 2021, klokken 21:17

« forrige - neste »

Hideyowife

Sitat fra: Nesla på mandag 24. oktober 2022, klokken 17:32
Dere som har rattvarme; er det verdt oppgraderingen?

Jeg har en juni2021 med muligheten til å låse opp vinterpakken i appen.

Vi kjøpte dette så fort det var tilgjengelig. Husk at det også er varme i baksetene du kjøper. Verdt hver eneste krone for oss. Varme bak brukes ikke så ofte, men det er jo behagelig de gangene man trenger det. Når bilen forvarmes på vinteren vil du også oppleve at rattet er varmt når du kommer til bilen. Ganske nice i norsk vinter  :)
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

snakkesalig

Sitat fra: Hideyowife på onsdag 26. oktober 2022, klokken 10:02
Når bilen forvarmes på vinteren vil du også oppleve at rattet er varmt når du kommer til bilen. Ganske nice i norsk vinter  :)
Dette velger du selv i appen da, sånn FYI.

Pitmairen

Hvordan er rattvarmen hos dere? Er varmen konstant, eller varierer den litt?

Jeg synes den er litt ustabil. Det blir en jevn varme i begynnelsen, men etter en liten stund begynner den å gå av og på og jeg må flyttet hendene rundt på rattet for å finne varme områder. 

Handyman

Sitat fra: Pitmairen på onsdag 26. oktober 2022, klokken 17:50

Jeg synes den er litt ustabil. Det blir en jevn varme i begynnelsen, men etter en liten stund begynner den å gå av og på og jeg må flyttet hendene rundt på rattet for å finne varme områder.
Termostatstyrt, av og på. Varierer ganske mye i temp. Synes det blir alt for varmt til å bruke mer enn noen minutter i starten dersom jeg ikke har forvarmet. 
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Moas

Har aldri opplevd det. Her koker det i hele rattet til jeg skrur av ovnen.
2022 tm3 rwd
2024 Aixam E

filtvet

Har LR og den blir veldig varm i starten og passende etterpå. Deilig, feks etter en skitur....

Hideyowife

I vår varmes rattet opp til ganske høy temp. Men den avtar etterhvert. Hadde vært nice å kunne justere effekten manuelt. Kanskje det kommer for alt vi vet
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA