Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

VIN blir nå utdelt

Startet av Stark, fredag 30. juli 2021, klokken 14:49

« forrige - neste »

Klykken

Oppgjørsbrev er nok evt pantesum/restlån fra banken.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Jeronan

Sitat fra: Klykken på tirsdag 17. august 2021, klokken 14:41

On my trade-in section it says I have to upload Eierskapsdokument/vognkort and MVA-faktura.

So if he has something different, then he is probably trading in a different car other than Tesla. :)
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Sindre M.

Er nok korrekt, DNB sendte over dette ved forespørsel nå. Takk for oppklaring!
2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

Sindre M.

Sitat fra: Jeronan på tirsdag 17. august 2021, klokken 14:48

On my trade-in section it says I have to upload Eierskapsdokument/vognkort and MVA-faktura.

So if he has something different, then he is probably trading in a different car other than Tesla. :)
Det er en Tesla. Eierskapsdokument/vognkort + Oppgjørsbrev er mine alternativer under Innbytte. Får se hva som skjer når jeg laster dem opp  :)

Jeronan

Sitat fra: Sindre M. på tirsdag 17. august 2021, klokken 14:51
Sitat fra: Jeronan på tirsdag 17. august 2021, klokken 14:48

Det er en Tesla. Eierskapsdokument/vognkort + Oppgjørsbrev er mine alternativer under Innbytte. Får se hva som skjer når jeg laster dem opp  :)

I guess that is the difference in paying with cash (aka using your own bank for loan like we did) and you probably bought the car with loan option via Tesla order? :)
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Sindre M.

Med en gang jeg bekreftet innbyttetilbudet, kom VIN:
LRWYGCEKXMC060xxx
Bestilt juli 2021

Jeronan

We decided to accept the trade-in offer, then it suddenly went fast and had to fill in Insurance company and voila.
Everything set and I got a VIN.

LRWYGCEK4MC062xxx    :+1:
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

PionerThink

Jeg bestemte meg for å droppe innbytte hos Tesla og tok tilbudet om Codan forsikring, og plutselig var VIN tilgjengelig: LRWYGCEKXMC052XXX
Vi bestilte Mars 2019 dagen etter det var mulig å bestille etter hva jeg husker ???
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 146'km i daglig bruk i Kristiansand
Porsche Boxster 2011, Solskinnsbil

Walts

De som fikk VIN nylig etter å fylt inn forsikrings informasjon og takket nei til innbytte. Står neste steg som betaling?
Gjorde det samme i går men ikke fått noe VIN.
Men forsikringsinformasjonen driver å ramler ut så jeg må legge til på nytt.
Eier: Tesla Model Y LR 2021
Tidligere: Tesla Model 3 LR 2019

ModelY2021

Er det noen som har utlevering i Tromsø som har fått VIN?

hdahlmo1

Sitat fra: ModelY2021 på tirsdag 17. august 2021, klokken 22:52
Ja. Snakket med de på mandag. De forventer at bilene kommer i midten av september, også vil de antagelig bruke noen dager på å klargjøre de. Det bestilles time for uthenting litt før, også blir de vel utlevert i den rekkefølgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Egl

Sitat fra: hdahlmo1 på onsdag 18. august 2021, klokken 07:51
Sitat fra: ModelY2021 på tirsdag 17. august 2021, klokken 22:52
Ja. Snakket med de på mandag. De forventer at bilene kommer i midten av september, også vil de antagelig bruke noen dager på å klargjøre de. Det bestilles time for uthenting litt før, også blir de vel utlevert i den rekkefølgen.

Fikk denne på sms:

Vi gleder oss til å se deg bak rattet i din nye Model Y. Vær oppmerksom på at den vil bli levert på Norges Varemesse på Lillestrøm i august og september, slik at vi kan sikre en trygg utlevering med god avstand. Du får separat beskjed via SMS om det du må gjøre før leveringen.
Hilsen Tesla- teamet ditt.

Bidda

Fått VIN via sms nå og den stemmer med kildekoden...
Har eid 72 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 100D 2017 og  Jaguar I-Pace EV320 2021
TM3 LR 2021 SOLGT
TMY LR 2021 SOLGT
TMX 75 2017 SOLGT
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT

Bergenser123

Snakket med tesla i Bergen nettopp og fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke fikk bil dette kvartalet siden jeg ikke hadde blitt matchet med en bil enda.

Siste mulighet var avbestillinger. Rart det fortsatt står estimert september når det tydeligvis ikke stemmer lenger. Bestilte mid juli så var forventet at jeg kanskje ikke skulle få i denne omgang, men hadde et lite håp.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Bergenser123 på fredag 20. august 2021, klokken 14:56
Snakket med tesla i Bergen nettopp og fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke fikk bil dette kvartalet siden jeg ikke hadde blitt matchet med en bil enda.

Siste mulighet var avbestillinger. Rart det fortsatt står estimert september når det tydeligvis ikke stemmer lenger. Bestilte mid juli så var forventet at jeg kanskje ikke skulle få i denne omgang, men hadde et lite håp.

Det kan jo være at den kombinasjonen farge/felger er "utsolgt" av det som er på båtene, mens at det kan finnes andre kombinasjoner som ikke er utsolgt. Dersom du har bestilt nylig, og dermed uansett må betale dagens pris, så kan du jo høre om det finnes andre kombinasjoner hvor du kan få bil nå.
Tesla Model Y                         2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA