Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan spore din MIC Model 3 LR

Startet av Roman, fredag 16. juli 2021, klokken 10:06

« forrige - neste »

SteffSeff

Akkurat den samme beskjeden jeg fikk. De regner vel raskt to/tre ukers klargjøringstid og derfor får vi opplyst levering i andre halvdel av september. Forhåpentligvis går det raskere.

flar

På mail fra Tesla Sarpsborg (27 juli) fikk jeg beskjed om at de håpet på levering i starten/midten av august. Rimelig kjedelig om det ender opp med å bli i september.

Jeg bestilte min bil i juni.

Electric cars in Norway

Sitat fra: flar på fredag 13. august 2021, klokken 15:36
På mail fra Tesla Sarpsborg (27 juli) fikk jeg beskjed om at de håpet på levering i starten/midten av august. Rimelig kjedelig om det ender opp med å bli i september.

Ser den og det er kjedelig. Men men for mange er dette et luksusproblem i et av verdens rikeste land. Prøv å se det på den måten. Det er tross alt bare snakk om noen måneder...

For noen år siden så stod vi jo i kø i flere år for å få en elbil.. det var kjedelig det!

Men håper du får dennå på en av de første båtene og ikke må vente til september...

Dette var dagens "pep talk"   :D

flar

Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 13. august 2021, klokken 16:08
Sitat fra: flar på fredag 13. august 2021, klokken 15:36

Ser den og det er kjedelig. Men men for mange er dette et luksusproblem i et av verdens rikeste land. Prøv å se det på den måten. Det er tross alt bare snakk om noen måneder...

For noen år siden så stod vi jo i kø i flere år for å få en elbil.. det var kjedelig det!

Men håper du får dennå på en av de første båtene og ikke må vente til september...

Dette var dagens "pep talk"   :D

Jada, det er bare kjedelig å vente, ingen krise  ;)

oysteink

Flere som har fått tekstmelding fra Tesla eller?
Henting fredag på Lillestrøm. Det var jo en ganske så positiv overraskelse. Har de levert fra Lillestrøm tidligere?

roflmao

Samme her, SR+ med hengerfeste. 0950 👌🏿

oysteink

Tyder vel på at de har fraktet dem med bil, eller evt et skip til Oslo som vi ikke fanget opp

EDS89

Rått om biler allerede kommer nå :D

Fikk beskjed tidligere om slutten av aug/starten av Sept.
Steike gleder meg til tm3 LR :D

uptherosens

Sitat fra: oysteink på lørdag 14. august 2021, klokken 11:04
Flere som har fått tekstmelding fra Tesla eller?
Henting fredag på Lillestrøm. Det var jo en ganske så positiv overraskelse. Har de levert fra Lillestrøm tidligere?

Når bestilte du?

uptherosens

Jeg bestilte 30.07 – blir spennende å se om utleveringen også skjer 1 måned senere  :).

GeirN

Båten Autoprogress går fra Zeebrugge den 21.aug med ankomst Drammen 24.aug.
Ser ingen båter til Vestlandet dessverre. Men mulig de fraktes videre med bil.

uptherosens

Var i kontakt m/ Tesla i dag ang. forsikringen (forsikringsselskapet trengte de siste sifrene i VIN-nr, men Tesla har ennå ikke gitt meg en offisiell VIN), og da bekreftet de at forventet leveranse er i løpet av de to siste ukene i september.

flar

Mottok sms i dag om at forsikring må være tegnet 5 dager før levering, som er i dag.. Må si de er tidlig ute, haha.

En ting til: Betaling av egenkapital - denne skal også betales i dag, men velger jeg raskest mulig overføring eller  utleveringsdatoen? På tesla.com får jeg inntrykk av at det er leveringsdagen, men i smsen får jeg inntrykk av det skal innbetales så fort som mulig.

Jeg har levering på fredag.

Sulle

Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA