Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan spore din MIC Model 3 LR

Startet av Roman, fredag 16. juli 2021, klokken 10:06

« forrige - neste »

PenguinPoweredTesla

Sitat fra: uptherosens på mandag 30. august 2021, klokken 12:00
Samme her også - bestilte 30. juli.

Edit: ... fra inventory.

Ja, hos meg har VIN blitt byttet, byttet til en bil som er produsert etter at jeg bestilte/kjøpte. Det var vel kanskje en annen sint kunde som fikk min bil. Leveringstid blir da ikke holdt som lovet.  Får du søkt opp din bil på noe båt med VIN?
Nissan Leaf 2017.
Tesla M3 LR 2021.

uptherosens

VIN står som "null" ...
Har forsøkt å ringe Tesla flere ganger i dag – noen ganger ringer det inntil jeg ikke gidder mer, men et par ganger virket det som at noen løftet av røret og la det på igjen  :). Forsøkte å velge både "Salg" og "Utlevering" i valgmenyen, med samme resultat.

kekar

Nå har siden gjort en oppdatering og jeg har fått et annet vin nummer i kildekoden, men nå skylder visstnok Tesla meg 1730,- kroner....

Roman

He er liste over skip som ankommer Oslo Havn nete ukene med Teslaer om bord:

Glovis Companion, 5th of September
Malacca Highway 10. September
Grand Ruby 19.-20- September

om man plusser på et par uker på estimert utleveringsdato så kan man gjøre en gjetning hvilket skip bilen man venter på kan være på

broooom

Min endelige betaling er fremdeles 20 500,- høyere, "prisjustering" er borte fra sammendraget/utregningen.
VIN står fremdeles som "null".

SDJ

Sitat fra: broooom på tirsdag 31. august 2021, klokken 11:26
Min endelige betaling er fremdeles 20 500,- høyere, "prisjustering" er borte fra sammendraget/utregningen.
VIN står fremdeles som "null".
Samme her..

GeirN

Jeg fikk avtale om henting kommende torsdag kl 12.
Booket hytte til helga og så frem til trivelig hyttetur.
Så er avtale om henting kansellert og ny time satt opp i neste uke.
Ingen mulighet til å få kontakt med Tesla så langt i dag. Kjip start på eierskap/relasjon. Sikkert et I-landsproblem, men får vel innrømme at jeg er rimelig surmulen.

Bangdalen

Sitat fra: Roman på tirsdag 31. august 2021, klokken 10:24
He er liste over skip som ankommer Oslo Havn nete ukene med Teslaer om bord:

Glovis Companion, 5th of September
Malacca Highway 10. September
Grand Ruby 19.-20- September

om man plusser på et par uker på estimert utleveringsdato så kan man gjøre en gjetning hvilket skip bilen man venter på kan være på

Leker litt detektiv her selv, og mine synske evner sier meg at Glovis Companion vil ha med en DRØSS biler til oss som sitter og venter. Eller så kan det være at jeg sitter og er optimist. En av to!  :angel:
I bestilling:
Tesla Model 3 LR MIC

Otkristo

Triton Ace er på vei til Europa med 4410 Model 3 !

Henrry

Ingen treff på vin for Triton Ace heller, så håper på Glovis Companion.

Om deres biler er på Triton ace burde den kunne finnes på denne linken:
https://www.molace.com/TRK/Search

Roman

Takk for lenken, ser ut som min bil er heller ikke matcher på søkefeltet. Så regner med at det blir Glovis Companion. Supersynd at Glovis ikke har noe søk for Cargo/ VIN på hjemmesidene :(

Henrry

Det er synd ja... venter i spenning her, estimatet fra tesla er alt fra begynnelsen til slutten av september 😅 så hadde jo vært greit å funnet ut hvilken båt den er på 😊

Walbern

Fikk vite av Tesla at min TM3LR kommer med båten Elektra. Den ankommer Zeebrugge 18. september.

Bangdalen

Sitat fra: Walbern på onsdag 01. september 2021, klokken 16:31
Fikk vite av Tesla at min TM3LR kommer med båten Elektra. Den ankommer Zeebrugge 18. september.

Når ble den bestilt?
I bestilling:
Tesla Model 3 LR MIC

Roman

Fikk telefon fra Tesla, min bil er klar for levering mandag 6. sept 2021. VIN -297XXX. Regner med at folk som har nummer i nærheten av mitt vil få bilene sine ganske snart. Virker som min bil ankom med Glovis Supreme for et par uker siden.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA