Hovedmeny

Prøvekjøring

Startet av elektro, onsdag 10. februar 2021, klokken 11:30

« forrige - neste »

elektro

Har et familiemedlem som ønsker å se/prøvekjøre bilen, men de bor ca. 40 min uten for Oslo Sentrum og har lite lyst til å dra inn dit. Jeg kan være behjelpelig, men på websiden står det at alt er fullbooket. Noen erfaringer med om det er mulig å få låne bilen et par-tre timer?

EDIT: OK, fikk raskt svar :+1: dog var det ikke mulig å låne en bil i flere timer. De kan heller ikke komme til min lokasjon, men jeg tenker vi løser det på en time. Med mindre det går an å booke to timer etter hverandre. :)

Så, hvor foregår prøvekjøringen i Oslo. Er det meningen at man skal kjøre egen bil helt frem til Space i Øvre Slottsgate og gjøre noe så utenkelig som å parkere utenfor der en time?

Alternativ2; De kan møte oss et sted, f.eks. IKEA Furuset, da har man en halvtime. Det er kanskje vel så bra. Står representanten fra Polestar der og blomstrer mens man er ute og prøvekjører da, eller?  :laugh:
2019 e-tron 55 quattro | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

ihaal

Har prøvekjørt Polestar 2 to ganger i to forskjellige byer. Den ene gangen hentet man bilen og kjørte selv. Den andre gang krevde representaten å være med.
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA