Hovedmeny

Forsinket levering

Startet av golo, torsdag 03. desember 2020, klokken 18:42

« forrige - neste »

Olemann

Hadde siste leveringsdato for en måned siden, men ikke sett noe til bilen enda, den kommer når den kommer, jeg gidder ikke bruke natten på å surfe på biltransportskip eller lete etter webkamera på Drammen havn eller kjøre oppom Bekkelaget som jeg så noen skrev er stedet bilene (kanskje) står stablet... ;D

Trond.m

Sitat fra: Olemann på onsdag 03. mars 2021, klokken 18:26

Hadde siste leveringsdato for en måned siden, men ikke sett noe til bilen enda, den kommer når den kommer, jeg gidder ikke bruke natten på å surfe på biltransportskip eller lete etter webkamera på Drammen havn eller kjøre oppom Bekkelaget som jeg så noen skrev er stedet bilene (kanskje) står stablet... ;D
Folk er jo i forskjellige situasjoner. Selv er jeg for øyeblikket fotgjenger da bilen er solgt et etter kontraktfestet siste leveringsdato og basert på informasjon fra Møller om mars levering. Da er det naturligvis av en viss interesse om det blir bil til påskeferien eller ikke. Av og til er det mulig å påvirke leveringstiden. Da jeg var i en situasjon med en EQC som var holdt igjen på fabrikken, så fikk jeg gjennom direkte kontakt med importør prioritert levering så bilen «bare» ble 3 mnd forsinket.

hELgenen

Du må kjøpe flere biler og rotere oftere.... :P

Trond.m

Sitat fra: hELgenen på onsdag 03. mars 2021, klokken 20:39
Du må kjøpe flere biler og rotere oftere.... :P
Ja, kona vil at jeg skal kjøpe en Cross Turismo i morgen, men jeg stritter imot 😉

Luna

Biler ankommet Oslo for leveranse til kunder.
Har du fått melding om at din bil har ankommet.
Var det 1.St eller 1.St Max
Når bestilte du

Trond.m

Bestilte 25.9, 2020. Den kom vel til Bekkelaget tidlig denne uken. Fikk beskjed om det når jeg ba selger om å sjekke status. Vet ikke noe mer om levering. Den skal først til klargjøring (eksternt firma benyttes) og deretter til forretningens verksted for sw oppdatering.

Luna

Sitat fra: Trond.m på fredag 05. mars 2021, klokken 15:47
Bestilte 25.9, 2020. Den kom vel til Bekkelaget tidlig denne uken. Fikk beskjed om det når jeg ba selger om å sjekke status. Vet ikke noe mer om levering. Den skal først til klargjøring (eksternt firma benyttes) og deretter til forretningens verksted for sw oppdatering.
Max eller ikke

Trond.m

Sitat fra: Luna på fredag 05. mars 2021, klokken 16:00
Sitat fra: Trond.m på fredag 05. mars 2021, klokken 15:47
Max eller ikke
1St (ikke max)

Luna

Har noen med 1.St Max fått Mail om at bilen er ankommet.

ihaal

Fikk melding om at bilen er på vei og sannsynligvis blir levert på Vestlandet før påske. Håper det slår til  :+1:
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

perimec

Ordered the first day (MAX) and still nothing.

unik42

Har fått melding i Bilhold at bilen har verkstedtime 15. mars. Står ikke noe mer enn det, så kan jo kanskje håpe at det er lakkforsegling/klargjøring.
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

Øyvindkwh

Sitat fra: unik42 på tirsdag 09. mars 2021, klokken 09:41
Har fått melding i Bilhold at bilen har verkstedtime 15. mars. Står ikke noe mer enn det, så kan jo kanskje håpe at det er lakkforsegling/klargjøring.

Står i Mitt Bilhold appen at registreringsnummer er nødvendig for å registrere bilen i appen. Har dere fått dette av selger eller er det en annen måte å registerer bilen i Bilhold-appen?

JTE1971

Jeg ble oppringt av selger i dag. Min bil (1st) er i Norge, men må oppgraderes.
Vi avtalte utlevering av bil onsdag 24 mars. Møller Billingstad
Det blir stas:)

ID4

Sitat fra: JTE1971 på tirsdag 09. mars 2021, klokken 18:57
Jeg ble oppringt av selger i dag. Min bil (1st) er i Norge, men må oppgraderes.
Vi avtalte utlevering av bil onsdag 24 mars. Møller Billingstad
Det blir stas:)

Grattis. Det blir bra. Når bestilte du bil?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA