Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2020 modell - Paralell/brukt importert - Erfaring

Startet av Thomas_so, mandag 26. oktober 2020, klokken 20:55

« forrige - neste »

Thomas_so

Søker erfaring fra andre som har en 2020 E-niro som er paralellimportert/Bruktimportert.
Har selv en 2020 demo bil fra Polen som jeg har eid i noen dager nå.

Hvordan har det gått med aktivering av UVO App? jeg får foreløpig bare feilmeldinger fra bilen om ingen dekning.

Understellsbehandling - tilsvarende som etter norsk standard? fraværende? Min har litt behandling i hjulbuene, ellers ingenting (må gjøres noe med)
Radio mottak - syntes det er forferdelig dårlig mottak på radioen, kutter i hver eneste tunnel.
2022 MG 5 Lux
2018 Kia Soul Excl.
x 2017 Hyundai Ioniq
x 2020 Kia E-Niro Exclusive
x 2016 Nissan Leaf Nordic Ed. 30kwh

Thomas_so

Sitat fra: Flux-cap på mandag 26. oktober 2020, klokken 20:55

Hvordan har det gått med aktivering av UVO App? jeg får foreløpig bare feilmeldinger fra bilen om ingen dekning.

Var innom BOS for å se hva tips de hadde - der var det ingenting å hente. måtte melde inn saken, så skulle de undersøke, og ha meg inn på en time. $$$

Løste seg veldig fint med et besøk hos der jeg kjøpte bilen(Hyundai forhandler) Selger hadde en binders som han brukte til å trykke inn Reset knapp til høyre for volum knott. den rebootet mediaskjermen og Uvo aktiveringen gikk rett gjennom. godkjent og aktiv til 2027.
2022 MG 5 Lux
2018 Kia Soul Excl.
x 2017 Hyundai Ioniq
x 2020 Kia E-Niro Exclusive
x 2016 Nissan Leaf Nordic Ed. 30kwh

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA