Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kollektivfeltet i Hillevåg, Stavanger

Startet av cra, tirsdag 29. mai 2012, klokken 09:07

« forrige - neste »

cra

Jeg sendte nettopp en noe sint mail til nissan, etter å ha hatt en mildt sagt begredelig opplevelse med nettsidene deres.

Jeg prøvde i går å melde meg inn i carwings fra mobilen, men det gikk ikke; jeg ble konsekvent tvunget over på m.nissan.no, og der var det lite skjemaer (eller annet for den del).  ::)

Senest i dag tenkte jeg å åpne carwings FAQ linken som jeg mottok på mail (fikk varsel om at lading stoppet). Ikke pokker om den lot seg åpne, nei. ERROR var alt som kom opp. Den FAQ-linken funket forøvrig ikke på PC'en heller.  >:(

JEg fortalte dem hva jeg syntes om funksjonaliteten på web og sammenhengen med 2012, for jeg var rett og slett litt forbanna. Til og med iPad tvinges over på (ikke-fungerende) mobilsider. Det er til å grine av.....
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

BE

Det er begrensninger i nettleseren din, sett denne til å identifisere seg som desktopversjon så vil det fungere bedre.

Men Ipad støtter ikke flash, så du får null glede av Ipad på "You+Nissan" sidene.

m.nissan.no fungerer på min telefon (Android), men det er en skikkelig døll side.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA