Ladestasjonen på Høgjæren er nede!

Startet av Jonny, fredag 20. april 2012, klokken 19:42

« forrige - neste »

Jonny

>:(
20 April. Ladestasjonen på Høgjæren har defekt kobling, der er gitt beskjed til ansvarlige parter.
Kunne dere som leser dette gi beskjed til venner og kjente, så ingen får en bomtur.

Jonny
Kjører Rød Nissan Leaf.

elektrolux

Undersøkelser er igangsatt, men feilen er på nåværende tidspunkt ikke funnet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

BE

Hurtigladeren fungerer fortsatt ikke. Vi hadde en flott søndagstur til vindmølleparken, men ble møtt med en lader som ikke fungerte. I displayet var tilsynelatende alt i orden, men ladepistolen lot seg ikke feste til bilen, håndtaket hang bare løst. Sannsynligvis er det noe mekanisk som har sviktet slik at denne ikke får låst seg til bilen. Når du forsøker å starte ladingen får du feilmelding om at det ikke er kommunikasjon med bilen.

Samtidig har jeg sendt en endring til ladestasjoner.no da nåværende GPS koordinater ligger på feil side av veien. Korrekt lokasjon på ladestasjonen er på nordsiden av veien noe mer øst enn dagens koordinater. Nye koordinater er sendt inn.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Baltor

Hurtigladeren på Høg Jæren er nå iorden, den har fått ny ladepistol i dag tidlig :)
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

DeadLock

Hei.

Beklager å "vekke" en såpass gammel tråd.

Jeg var innom på Høgjæren Vindmøllepark i går, men fant ingen ladestasjon?

Bare en plate på bakken med ledninger som stakk opp..

Er denne nedlagt?

Mvh,
Thomas
Nissan Leaf, 18752km pr 12.08.2013
Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke.
2019 Model 3 LR - Pearl White.
TOCN Signaturmedlem

Elmo

Sitat fra: DeadLock på mandag 12. august 2013, klokken 14:32
Jeg var innom på Høgjæren Vindmøllepark i går, men fant ingen ladestasjon?
Bare en plate på bakken med ledninger som stakk opp..    Er denne nedlagt?

Send gjerne slike spørsmål til post<alfa>nobil<dott>no (også).  Hans har stålkontroll
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

elektrolux

Snakket med Styreleder på Høgjæren vindmøllepark, og den opprinnelige laderen blir i disse dager byttet ut med flere nye Chardemo ladere. ( forhåpentligvis med 3 fase 400V i tillegg )

Han kunne ikke opplyse når de nye laderene blir operative.

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Hans Håvard Kvisle

Stålkontroll :P Ikke smiger meg for mye da, Elmo.
Hurtigladeren på Høg-Jæren ble demontert høsten 2012.
Vi er blitt informert av Norsk Vind Energi at en ny skal komme opp i år. Derfor ligger den nå som planlagt på hurtigladekartet. Om det blir flere CHAdeMO-ladere, Combo eller 400V AC, tør jeg ikke si. Det er forvirrende tider vi lever i. Men jeg er glad for at electrolux kan bekrefte at det skjer ting der nå.
St.Hanshaugen

edyrli

2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
1996 Suzuki LS-650 Savage

DeadLock

Hei.

Jeg så ingen kontakter når jeg var der oppe.

Blir vel neppe noen ny hurtiglader der oppe nå som det er en i Bryne Sentrum..?

Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke.
2019 Model 3 LR - Pearl White.
TOCN Signaturmedlem

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA