Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sykkelstativ til Leaf

Startet av Jonny, mandag 07. mai 2012, klokken 16:40

« forrige - neste »

Jonny

>:(
20 April. Ladestasjonen på Høgjæren har defekt kobling, der er gitt beskjed til ansvarlige parter.
Kunne dere som leser dette gi beskjed til venner og kjente, så ingen får en bomtur.

Jonny
Kjører Rød Nissan Leaf.

elektrolux

Undersøkelser er igangsatt, men feilen er på nåværende tidspunkt ikke funnet.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

BE

Hurtigladeren fungerer fortsatt ikke. Vi hadde en flott søndagstur til vindmølleparken, men ble møtt med en lader som ikke fungerte. I displayet var tilsynelatende alt i orden, men ladepistolen lot seg ikke feste til bilen, håndtaket hang bare løst. Sannsynligvis er det noe mekanisk som har sviktet slik at denne ikke får låst seg til bilen. Når du forsøker å starte ladingen får du feilmelding om at det ikke er kommunikasjon med bilen.

Samtidig har jeg sendt en endring til ladestasjoner.no da nåværende GPS koordinater ligger på feil side av veien. Korrekt lokasjon på ladestasjonen er på nordsiden av veien noe mer øst enn dagens koordinater. Nye koordinater er sendt inn.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Baltor

Hurtigladeren på Høg Jæren er nå iorden, den har fått ny ladepistol i dag tidlig :)
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

DeadLock

Hei.

Beklager å "vekke" en såpass gammel tråd.

Jeg var innom på Høgjæren Vindmøllepark i går, men fant ingen ladestasjon?

Bare en plate på bakken med ledninger som stakk opp..

Er denne nedlagt?

Mvh,
Thomas
Nissan Leaf, 18752km pr 12.08.2013
Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke

Elmo

Sitat fra: DeadLock på mandag 12. august 2013, klokken 14:32
Jeg var innom på Høgjæren Vindmøllepark i går, men fant ingen ladestasjon?
Bare en plate på bakken med ledninger som stakk opp..    Er denne nedlagt?

Send gjerne slike spørsmål til post<alfa>nobil<dott>no (også).  Hans har stålkontroll
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Snakket med Styreleder på Høgjæren vindmøllepark, og den opprinnelige laderen blir i disse dager byttet ut med flere nye Chardemo ladere. ( forhåpentligvis med 3 fase 400V i tillegg )

Han kunne ikke opplyse når de nye laderene blir operative.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Hans Håvard Kvisle

Stålkontroll :P Ikke smiger meg for mye da, Elmo.
Hurtigladeren på Høg-Jæren ble demontert høsten 2012.
Vi er blitt informert av Norsk Vind Energi at en ny skal komme opp i år. Derfor ligger den nå som planlagt på hurtigladekartet. Om det blir flere CHAdeMO-ladere, Combo eller 400V AC, tør jeg ikke si. Det er forvirrende tider vi lever i. Men jeg er glad for at electrolux kan bekrefte at det skjer ting der nå.
St.Hanshaugen

edyrli

Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

DeadLock

Hei.

Jeg så ingen kontakter når jeg var der oppe.

Blir vel neppe noen ny hurtiglader der oppe nå som det er en i Bryne Sentrum..?

Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA